1
Vraag
2
Reacties
janandries

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bbc opnamen verdwijnen

bbc opnamen verdwijnen na verloop van tijd

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16280Posts
  • 3033Oplossingen
  • 7598Likes

Kijk ook hier eens.

Re: Is jouw geplande programma niet opgenomen? Mel... - Ziggo Community

 

@ ziggo Mark schreef.

 

Hi allemaal,

We zien sinds vorige week veel meldingen van mislukte opnames op BBC 1 (~9 dagen na uitzending). Het onderzoek hiernaar loopt, maar nieuwe voorbeelden blijven altijd welkom!

 

Verzoek: Verwijder de mislukte opname nog niet! Anders kan ik hem ook niet meer opzoeken in onze systemen en dus ook niet gebruiken als voorbeeld voor het onderzoek.

Bekijk in context

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @janandries! Wow, kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Want je neemt natuurlijk niet zomaar voor de lol een programma of serie op. Goed dat je hier melding van maakt. 
Je kunt het beste in dit topic reageren met de gevraagde gegevens. Dan kunnen we jou ook als voorbeeld gebruiken. Zou je dat willen doen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 16280Posts
  • 3033Oplossingen
  • 7598Likes

Kijk ook hier eens.

Re: Is jouw geplande programma niet opgenomen? Mel... - Ziggo Community

 

@ ziggo Mark schreef.

 

Hi allemaal,

We zien sinds vorige week veel meldingen van mislukte opnames op BBC 1 (~9 dagen na uitzending). Het onderzoek hiernaar loopt, maar nieuwe voorbeelden blijven altijd welkom!

 

Verzoek: Verwijder de mislukte opname nog niet! Anders kan ik hem ook niet meer opzoeken in onze systemen en dus ook niet gebruiken als voorbeeld voor het onderzoek.

janandries
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds de laatste grote update van Ziggo en de verandering waarbij opnamen voortaan niet lokaal maar in de Cloud worden opgeslagen gaat er veel tot onze grote ergernis fout. Opnamen verdwijnen of worden gemerkt met een rode cirkel met daarin een uitroepteken.

Deze opnamen kunnen niet meer bekeken worden de enige optie is wissen. (dat kan niet de bedoeling zijn!!) Verder verdwijnt zo nu en dan de ondertiteling van opnamen die we wel kunnen zien!! Totaal zijn er nu 10 opnamen of totaal verdwenen of  gemerkt met zo’n hinderlijke rode cirkel, bah, want het zijn juist die programma’s welke we graag zien!! De periode waarbij het in de cloud fout gaat lijkt zich in september en verder in oktober van 1 T/m 11 oktober af te spelen, waarbij het zwaartepunt (3 opnamen) op 11 oktober ligt. verder valt ons op dat het gaat om BBC 1. Gelukkig hebben wij nog een box met Harddisk waar we tevens de opnamen opslaan, want de Cloud van Ziggo vertrouwen wij niet meer!! Zie toegevoegde foto's van de door Ziggo gemerkte opnamen..

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @janandries! Wow, kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Want je neemt natuurlijk niet zomaar voor de lol een programma of serie op. Goed dat je hier melding van maakt. 
Je kunt het beste in dit topic reageren met de gevraagde gegevens. Dan kunnen we jou ook als voorbeeld gebruiken. Zou je dat willen doen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic