Kijk ook hier eens.
Re: Is jouw geplande programma niet opgenomen? Mel... - Ziggo Community
@ ziggo Mark schreef.
Hi allemaal,
We zien sinds vorige week veel meldingen van mislukte opnames op BBC 1 (~9 dagen na uitzending). Het onderzoek hiernaar loopt, maar nieuwe voorbeelden blijven altijd welkom!
Verzoek: Verwijder de mislukte opname nog niet! Anders kan ik hem ook niet meer opzoeken in onze systemen en dus ook niet gebruiken als voorbeeld voor het onderzoek.
Hi @janandries! Wow, kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Want je neemt natuurlijk niet zomaar voor de lol een programma of serie op. Goed dat je hier melding van maakt.
Je kunt het beste in dit topic reageren met de gevraagde gegevens. Dan kunnen we jou ook als voorbeeld gebruiken. Zou je dat willen doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk ook hier eens.
Re: Is jouw geplande programma niet opgenomen? Mel... - Ziggo Community
@ ziggo Mark schreef.
Hi allemaal,
We zien sinds vorige week veel meldingen van mislukte opnames op BBC 1 (~9 dagen na uitzending). Het onderzoek hiernaar loopt, maar nieuwe voorbeelden blijven altijd welkom!
Verzoek: Verwijder de mislukte opname nog niet! Anders kan ik hem ook niet meer opzoeken in onze systemen en dus ook niet gebruiken als voorbeeld voor het onderzoek.
Sinds de laatste grote update van Ziggo en de verandering waarbij opnamen voortaan niet lokaal maar in de Cloud worden opgeslagen gaat er veel tot onze grote ergernis fout. Opnamen verdwijnen of worden gemerkt met een rode cirkel met daarin een uitroepteken.
Deze opnamen kunnen niet meer bekeken worden de enige optie is wissen. (dat kan niet de bedoeling zijn!!) Verder verdwijnt zo nu en dan de ondertiteling van opnamen die we wel kunnen zien!! Totaal zijn er nu 10 opnamen of totaal verdwenen of gemerkt met zo’n hinderlijke rode cirkel, bah, want het zijn juist die programma’s welke we graag zien!! De periode waarbij het in de cloud fout gaat lijkt zich in september en verder in oktober van 1 T/m 11 oktober af te spelen, waarbij het zwaartepunt (3 opnamen) op 11 oktober ligt. verder valt ons op dat het gaat om BBC 1. Gelukkig hebben wij nog een box met Harddisk waar we tevens de opnamen opslaan, want de Cloud van Ziggo vertrouwen wij niet meer!! Zie toegevoegde foto's van de door Ziggo gemerkte opnamen..
Hi @janandries! Wow, kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Want je neemt natuurlijk niet zomaar voor de lol een programma of serie op. Goed dat je hier melding van maakt.
Je kunt het beste in dit topic reageren met de gevraagde gegevens. Dan kunnen we jou ook als voorbeeld gebruiken. Zou je dat willen doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.