1
Vraag
2
Reacties
deboerkamp

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

automatisch opstarten next tv en radio door middel van afstand bediening in andere kamer

Als ik naar bed ga sluit ik beneden in de woonkamer mijn next box mijn geluidsinstallatie en tv af zodat alles in sluimerstand staat. Daarna ga ik in de slaapkamer (boven) nog een tijdje tv kijken. Ook een next box geluidinstallatie en tv. Alles net als beneden met afstandsbediening.

Nu is het me al div keren voorgekomen dat als ik morgens te woonkamer betreed alles aanstaat. Hoe kan dit, er zijn geen kinderen in het spel en mijn vrouw blijft altijd over al van af.

Mijn installatie beneden is een Philips 75pus8303 en geluidinstallatie Denon AVC3700H en Ziggo mediabox next 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
deboerkamp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil even reageren op mijn eigen artikel, ik vertelde mijn zoon wat mij was overkomen. Hij kwam mogelijk met het antwoord.

Hij zei pa dit is mij overgekomen met het zelfde , maar dan enkel met mijn Denon Receiver versterker , die is uit sluimerstand s nachts een update gedaan. Hij zegt en jij heeft alles met elkaar verbonden , kan dat niet de oorzaak  zijn. Nu kan ik inderdaad enkel met mijn Receiver alles opstarten.

dus nu hoop ik dat het is opgelost, ik haal nu wel nachts mijn Receiver van de stroom af, en mijn Receiver was toe aan een update welke ik heb gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Deze grap zou alleen kunnen als er een update gedaan wordt van de software. Dan kan het voorkomen dat de Next na de update zichzelf "aan" zet. Maar vaak zal dat niet zijn.

 

Heb dat zelf ook nog niet meegemaakt. Wel gezien dat het bij meer mensen voorkomt.

 

Als het nog steeds gebeurd dan de Next een keer 30 sec van de spanning halen. Dat lost vaak gekke gedragingen op.

 

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @deboerkamp

 

Welkom op de Ziggo Community 🙂 Leuk dat je dit platform betreedt!

 

Ik kan me voorstellen dat je 's ochtends raar op kijkt als de installatie ineens aan staat. Al moet ik zeggen, dit heb ik niet eerder gehoord of meegemaakt.

Denk dat het idee van @bloemen64 inderdaad een goede suggestie is. 

deboerkamp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil even reageren op mijn eigen artikel, ik vertelde mijn zoon wat mij was overkomen. Hij kwam mogelijk met het antwoord.

Hij zei pa dit is mij overgekomen met het zelfde , maar dan enkel met mijn Denon Receiver versterker , die is uit sluimerstand s nachts een update gedaan. Hij zegt en jij heeft alles met elkaar verbonden , kan dat niet de oorzaak  zijn. Nu kan ik inderdaad enkel met mijn Receiver alles opstarten.

dus nu hoop ik dat het is opgelost, ik haal nu wel nachts mijn Receiver van de stroom af, en mijn Receiver was toe aan een update welke ik heb gedaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic