1
Vraag
2
Reacties
ec.vanderswaluw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

analoog naar digitaal - JVC Th-P3 aansluiten?

Kan ik mijn tuner JVC Th-P3 aansluiten op de ziggo box? Ik zie achterop geen andere mogelijkheid dan coax of een hele brede stekker. beide kunnen niet aan mijn box worden aangesloten, zover ik als ik zie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

helaas is dat niet mogelijk 

de JVC Th-P3 heeft alleen audio uitgangen geen ingangen

 

wel zou je dit https://www.bol.com/nl/nl/p/auto-mp3-speler-3-5mm-draadloze-fm-zender/9200000088356365/?bltgh=oA-uoI... kunnen proberen maar de werking is niet gegarandeerd 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke Ziggo box gebruik je?

De meeste boxen hebben ook een uitgang met een kleine stereo jack stekker.

Met een verloop naar tulp kan die op je versterker aangesloten worden.

 

Of een optische uitgang op de box die op je versterker kan.

 

Ook kan je op de brede stekker met een verloop naar tulp aan je versterker aansluiten.

Er is altijd wel een oplossing.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

helaas is dat niet mogelijk 

de JVC Th-P3 heeft alleen audio uitgangen geen ingangen

 

wel zou je dit https://www.bol.com/nl/nl/p/auto-mp3-speler-3-5mm-draadloze-fm-zender/9200000088356365/?bltgh=oA-uoI... kunnen proberen maar de werking is niet gegarandeerd 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@anoniemforum Goed gezien, inmiddels ook een afbeelding gevonden, ik had het andersom gelezen, dat de box alleen de coax en brede stekker had.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@ec.vanderswaluw eerst natuurlijk van harte welkom op de Ziggo Community. Hebben de tips van de leden al geholpen? We horen het graag, die feedback is nuttig.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@anoniemforum  schreef:

helaas is dat niet mogelijk 

de JVC Th-P3 heeft alleen audio uitgangen geen ingangen

 

wel zou je dit https://www.bol.com/nl/nl/p/auto-mp3-speler-3-5mm-draadloze-fm-zender/9200000088356365/?bltgh=oA-uoI... kunnen proberen maar de werking is niet gegarandeerd 


@anoniemforum hoe zou de topic starter dat apparaatje moeten gebruiken? Dat is mij onduidelijk, als ik het goed begrijp op de Mediabox in de jackaansluiting dan de jvc op dezelfde frequentie als dat apparaatje instellen.

 Installatie en gebruik instructies:

1. Sluit deze zenderapparaten aan op het compatibele apparaat.

2. Draai de FM-frequentie van de zender naar hetzelfde als de autoradio of zet de FM-frequentie van de autoradio op dezelfde frequentie als deze zender.

3. Stel het volume van deze twee apparaten in op een geschikt niveau dat u nodig hebt.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

idd het zender apparaatje in de jackaansluiting van de mediabox 

het apparaatje van stroom voorzien kan via een usb adapter of via usb van de box proberen als daar stroom op zit

 

 

dan daarna stap 2 en 3 zoals je al beschrijft

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het enige wat ik me bij dit product nog afvraag hoe komt dit door de goedkeuring van het Agentschap voor Telecommunicatie is gekomen. Het bereik zal dan heel beperkt moeten zijn, als het werkt wel een extra mogelijkheid.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bereik is 5 tot 10 meter

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic