Beste Ziggo,
Heb een probleem, ik heb een humax boxs. Voorheen kon ik 2 progammas op nemen en op analog kijken. Maar nu is ANALOG weg gevallen nu kan ik nog maar 1 progamma op nemen digitaal kijken.
Wat kunnen jullie hier aan doen.
Wat som zijn er 2 progamma's die gelijk afspelen op de TV en ik de derde progamma kijkt op analog.
Hoe moet dat nou.
Groetjes F, Vink
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@floris108 Ik had datzelfde probleem. Dat heb ik opgelost door de gratis digitale tv-ontvanger aan te vragen bij Ziggo en deze aan te sluiten op de HDMI2-aansluiting op mijn tv. Kijk hier eens: Digitale ontvanger kiezen (ziggo.nl)
Je zou ook kunnen kijken of je tv wellicht een ingebouwde DVB-C-ontvanger heeft. Zo ja, dan kan je in ieder geval alle ongecodeerde zenders ontvangen: Digitale Kabel TV zonder kastje | Ziggo
Ook is het mogelijk dat er dan een CI+-module in je tv kan. Als dat het geval is kan je deze samen met een smartcard bij Ziggo huren: Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo. Je kunt dan alle zenders uit je abonnement ontvangen.
Piet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.