1
Vraag
2
Reageer en help mee
schiep

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

amazon fire stick

Ik gebruik al een tijdje de amazon fire stick voor mijn tv boven omdat ik daar geen kabel heb (dat heeft ziggo verwijderd omdat dat nergens meer voor nodig was). Ik ben dus aangewezen op die stick maar helaas sinds vanavond kom ik er niet meer in. Ik kan wel zonder in te loggen rondkijken zeg maar en als ik dan een programma aanklik dan moet ik inloggen en gebeurd er nog weinig.

Tot vanavond prima gewerkt. 

Heb tv stick gereset. Heb hem op nieuw opgestart maar niks schijnt te hlepen.

Is er vanavond een update geweest ofzo?

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18062Posts
  • 754Oplossingen
  • 6138Likes

Je bent niet de enige, bij mij werkt deze nu nog wel ik zie net een ander topic hierover.

Weet je of het OS van de Firestick een update heeft gekregen?

schiep
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zag na het terugzetten in fabrieksmodus dat  hij wel software ging bijwerken maar dat deed hij een jaar geleden (of zoiets) ook.

Het gekke is dat ik dus wel binnenkom zonder inloggen en als ik wil kijken en dus in moet loggen blijft er ZIGGO in het scherm staat totdat de screensaver komt.

meneerTiBBE

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb sinds gisteren ook geen beeld meer, bij het openen van de app zie ik het Ziggo logo en hier blijft hij op staan. Er gebeurt niets. Er zijn geen wijzigingen geweest op de stick.

Wat gaat er mis. Ziggo facebook hulp heeft geen oplossing.

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Heb je het vanavond ook nog een keer geprobeerd? Het eerder gemelde probleem is vanavond opgelost. Zie onderstaande topic:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/amazon-firestick-werkt-niet-meer-sinds-22-01-2021-72034?posti...

meneerTiBBE

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hij werkt weer 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic