Zoekenhgp1

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

afstandsbediening werkt niet bij replay of opnemen terugkijken

Mijn afstandsbediening werkt niet bij replay of opnemen terugkijken. Alleen geluid werkt nog. Ik moet de horizonbox aan en uitzetten om een volgend programma terug te kijken of naar een volgende opname te gaan. doorspoelen werkt niet dus moet ook de reclames.

 

Ik las dat meerderen dit probleem hebben en een nieuwe horizonbox hebben gekregen.

 

Ik kan helaas niet bij de klantenservice komen om online een nieuwe aan te vragen.

 

hoor graag de oplossingen.

 

Alvast bedankt.

3 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1578Posts
  • 142Oplossingen
  • 243Likes

Goedemorgen @Zoekenhgp1

Erf frappant dat je ineens geen opnames meer kunt selecteren of gebruik kunt maken van replay tv. Fijn dat @anoniemforum je al goed heeft geholpen.
De nieuwe mediabox is onderweg. Dit kan 3-5 werkdagen duren. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.  

Bekijk in context

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Top dankjewel Maud!!

 

Inderdaad heel bijzonder, helaas ben ik niet de enige zo te zien in de community.

 

Ik zie hem graag tegemoet.

Bekijk in context

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Top alles werkt weer prima!! Bedankt!!

Bekijk in context

27 Reacties 27
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6662Posts
  • 438Oplossingen
  • 1297Likes

welke afstandsbediening gebruik je de oude met het toetsenbord of de Voice ?

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

ik gebruik de voice en heb alles gedaan wat er op de site te vinden is. helaas werken deze zaken niet.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6662Posts
  • 438Oplossingen
  • 1297Likes

heb je de afstandbediening al opnieuw gekoppeld ?

 

en de mediabox gereset naar zijn fabrieksinstellingen ?

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

nog niet naar de fabrieksinstellingen gereset. ga ik vandaag doen! thanks hoop dat het gaat werken.

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet, heeft zeer lang geduurd. Helaas geen verbetering. 

 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6662Posts
  • 438Oplossingen
  • 1297Likes

dan lijkt het mijn tijd dat de mediabox vervangen wordt 

een moderator kan de mediabox kosteloos omruilen

 

nog even voor de zekerheid er zit toch geen utp kabel in de mediabox? 

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Klopt inderdaad geen UTP kabel, heb mijn postcode huisnummer in mijn profiel vermeld.

 

Dank voor de medewerking!!

 

heb je enig idee wanneer ik de mediabox kan ontvangen?

antwoord mag ook via de mail 🙂

 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1578Posts
  • 142Oplossingen
  • 243Likes

Goedemorgen @Zoekenhgp1

Erf frappant dat je ineens geen opnames meer kunt selecteren of gebruik kunt maken van replay tv. Fijn dat @anoniemforum je al goed heeft geholpen.
De nieuwe mediabox is onderweg. Dit kan 3-5 werkdagen duren. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.  

Bekijk in context

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Top dankjewel Maud!!

 

Inderdaad heel bijzonder, helaas ben ik niet de enige zo te zien in de community.

 

Ik zie hem graag tegemoet.

Bekijk in context

Zoekenhgp1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Top alles werkt weer prima!! Bedankt!!

Bekijk in context

Anniii

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan ik ook een nieuwe box aanvragen?

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

Goedemorgen @Anniii, wat lastig dat ook jouw afstandsbediening niet werkt bij bepaalde functies! Voordat we een nieuwe box opsturen, wil ik graag weten wat je allemaal al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen? Dan kan ik met zekerheid zeggen of een nieuwe box inderdaad de oplossing is.

Anniii

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen, ik heb een groot deel van de opnames verwijderd en de box meerdere malen van het stroom gehad (>30min).

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

@Anniii Top, zou je de mediabox ook nog terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben ook benieuwd naar de aansluiting, zou je een foto kunnen delen van deze aansluiting? 

Anniii

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik probeerde de box terug te zetten naar Fabrieksinstellingen, maar daar is hij nu al 50 minuten mee bezig. De balkjes op de display blijven heen en weer gaan. 

20211126_100717.jpg

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

@Anniii Je hebt nog een ander topic lopen. Ik ga je daar verder helpen. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6662Posts
  • 438Oplossingen
  • 1297Likes

reactie verwijderd 

 

pakejan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. In Replay kan ik alleen maar stoppen door de mediabox Horizon uit en weer aan te zetten. Ook door- en terugspoelen werkt niet meer.
Bij het starten van een programma in Replay komt het vaak voor dat wel het geluid gaat lopen, maar dat het beeld meteen bevriest op het begin. Dit is sinds de update een aantal maanden geleden.
Is vervangen van de mediabox de oplossing? Dan wil die graag zsm geregeld hebben.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6662Posts
  • 438Oplossingen
  • 1297Likes

@pakejan 

 

hoe werkt het met live tv opnames etc ?

 

en welke afstandbediening gebruik je de Voice of met het toetsenbordje ?

 

heb je de box al eens terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen 

 

Uitgelicht topic