pori

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

afstandsbediening met spraak mediabox xl

De bediening  van de afstands bediening is niet logisch. Wanneer je gebruik maakt van spraak en je wilt radio omrop fryslan dan verschijnt het tv kanaal van omrop fryslan. Je ziet niet wat er gebeurt omdat de tv uitstaat. Op het scherm van de mediabox staat omrop fryslan maar het is de tv. Waarom niet de keuze maken met de cijfers bv 824. Dat werkt niet. 

Met vriendelijke groet,

pori

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @pori

Ik heb het hier voor je getest en hoe ik ook Omrop Fryslan uitspreek, het werkt bij mij goed. Het is wel van belang dat je het woord "radio" gebruikt, want anders gaat de box logischerwijs naar de TV zender.

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wat gebeurt er als je zegt radio omroep friesland

pori
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

werkt niet.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ik zal straks eens kijken of een oplossing is

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @pori

Ik heb het hier voor je getest en hoe ik ook Omrop Fryslan uitspreek, het werkt bij mij goed. Het is wel van belang dat je het woord "radio" gebruikt, want anders gaat de box logischerwijs naar de TV zender.

pori
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het woord "radio" is van belang. Maar ik blijf dit een nare oplossing  vinden. Bedankt voor het advies.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@pori bij mijn werkt het ook als je zegt radio omroep Friesland 

 

waarom dat ziggo er voor gekozen heeft om de radio zenders in een app te zetten inplaats van kanaalnummers weet ik niet misschien dat @Jiri of @Anne B daar een antwoord op kan geven

Uitgelicht topic