Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wie weet het modelnummer van de soundtouch 130, zodat ik de afstandsbediening van de mediabox next kan koppelen met de soundtouch 130 via het menu van de mediabox next.
Daar vraagt men namelijk om het modelnummer.
Of weet iemand een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?
het model nummer zou ergens achterop of onderop moeten staan of in de handleiding
Klopt. Maar als je dat invoert, komt de melding dat de media next het nummer niet herkent. Vul je het serienummer in, volgt dezelfde melding.
is er geen algemene code voor Bose apparatuur?
Il heb bij mijn Bose Solo 15 als serienummer "solo" opgegeven en heb nu verbinding met "Bose audiosysteem", hetgeen goed werkt! Misschien is dit een optie? Dus geen serienummer! Succes!
Nee, helaas werkt niet. Soun van SoundTouch helaas ook niet.
Maar bedankt voor jouw suggestie Ad Arnhem
die soundbar is uit 2014 misschien is die afstandbediening van de next niet compatible
Dat kan natuurlijk ook. Tijd voor een nieuwe set dus 🙂
Wiem64 wrote:Dat kan natuurlijk ook. Tijd voor een nieuwe set dus 🙂
als het geluid wel gewoon goed is zou ik dat niet doen kun je beter kijken voor een nieuwe afstandbediening als die niet goed meer werkt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...