1
Vraag
2
Reacties
Cvh361

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afstandsbediening mediabox en sonos playbar

Recent heeft een monteur van Ziggo mijn Sony tv gekoppeld aan de afstandsbediening van de Mediabox XL. Nu kan ik echter het volume van de Sonos Playbar niet meer regelen met de afstandsbediening van de mediabox. Heb via de Sonos app geprobeerd maar dat lukt niet. Van Ziggo begreep ik vanochtend dat dit probleem niet zou zijn te verhelpen. Ik werd naar deze community verwezen. Wie weet de oplossing? 
 

Mocht er geen oplossing zijn, hoe kan ik de dan de tv weer loskoppelen van de afstandsbediening van de mediabox (zodat ik het volume van de Sonos weer kan regelen met de afstandsbediening van de mediabox)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Heb je de sonos al eens een  harde reset gegeven en opnieuw ingesteld??

 

SONOS producten: Play 1(one)-SL, Play 3, Play 5, Subwoofer, Playbar, Beam

  • Haal de stekker uit het stopcontact.
  • Houd afhankelijk van het product dat je hebt de JoinButton-24px.png knop Verbinden (JoinButtonSub-28px.png op Sub en Bridge) of de PlayPauseButton-Filled-28px.png Play/Pauze-knop ingedrukt terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.
  • Houd de knop ingedrukt tot het lampje oranje en wit knippert.
  • Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en het product klaar is om te worden geïnstalleerd.

Teun

Bekijk in context

5 Reacties 5
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Heb je de sonos al eens een  harde reset gegeven en opnieuw ingesteld??

 

SONOS producten: Play 1(one)-SL, Play 3, Play 5, Subwoofer, Playbar, Beam

  • Haal de stekker uit het stopcontact.
  • Houd afhankelijk van het product dat je hebt de JoinButton-24px.png knop Verbinden (JoinButtonSub-28px.png op Sub en Bridge) of de PlayPauseButton-Filled-28px.png Play/Pauze-knop ingedrukt terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.
  • Houd de knop ingedrukt tot het lampje oranje en wit knippert.
  • Het lampje knippert groen als het proces is voltooid en het product klaar is om te worden geïnstalleerd.

Teun

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

He @Cvh361, welkom hier op de Community! Het volume regelen bij een Sonos is nou net een van de functies die echt wel moet werken! Heb je de tip over de harde reset die @Teun hierboven deelt al geprobeerd?

Cvh361
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Teun en Rikst,

De harde reset van de Playbar heeft zijn werk gedaan. Ik kan nu het volume van Playbar weer regelen met de afstandsbediening van de Mediabox XL. 
 

Bedankt voor jullie uitstekende tip!!

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Kijk dat zijn weer goede berichten!!!        Vr gr Teun

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Super @Cvh361! Ontzettend fijn dat je een terugkoppeling geeft en dat de tip van @Teun dé gouden tip was! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic