Ik heb volgens de omschrijving een voice afstandbediening, maar deze heb ik volgens mij niet besteld bij het afsluiten van het ziggo abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @L.J.nagtegaal
Ik heb de afstandsbediening voor de Mediabox XL voor je besteld.
Hiermee maak je de afstandsbediening bingo helemaal compleet en hoop ik dat de gewenste afstandsbediening erbij zit 😉 Wanneer dit niet het geval is, hebben we overigens wel een probleem. Meer hebben we niet namelijk.
Laat je even weten of wij met deze afstandsbediening jouw verwachtingen waar gemaakt hebben? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je een mediabox XL?
Zo ja, dan kan hij bijgeleverd zijn.
ik wil geen voice afstandbediening, maar 1 waarbij de gekleurde rood, groen, geel en blauw keuze knop opzit
Heb je een mediabox XL?
Of heb je een Next?
mediabox xl
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij kunnen kijken wat er mogelijk is.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Er zitten 2 klipjes achter de batterijklep.
Als je die naar binnen drukt, dan kun je een klepje aan de voorkant verwijderen en daar zitten 4 knopjes die de functie hebben van de gekleurde knoppen, ze werken in de volgorde zoals op het beeld te zien is.
Dan kun in ieder geval nu even vooruit.
geprobeerd, maar dit is niet de oplossing, hoe nu verder.
Zoals ik al eerder schreef:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij kunnen kijken wat er mogelijk is.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @l.j.nagtegaal, allereerst welkom op de Community! 🙂
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik begrijp dat je bij ons een abonnement hebt afgesloten met een Mediabox XL en hierbij heb je de voice controle afstandsbediening ontvangen welke je liever niet wilt. Ik begrijp dat je graag de afstandsbediening wilt ontvangen met de gekleurde knoppen voor de Mediabox XL. Zou je kunnen aangeven waarom je deze graag zou willen ontvangen?
Ik zie ook dat er vandaag contact is geweest met onze klantenservice en dat er een afstandsbediening is toegezonden, maar dat dit een afstandsbediening voor de extra Mediabox is welke je in gebruik hebt. (de pacebox). Dit is wel de bedoeling?
De afstand bediening die ik gekregen hebt voor mijn mediabox heb ik dan niks aan eigenlijk?
@l.j.nagtegaal schreef:
De afstand bediening die ik gekregen hebt voor mijn mediabox heb ik dan niks aan eigenlijk?
Welke afstandsbediening bedoel je?
Die je al hebt of de nieuwe die eraan komt?
De afstandbediening die ik vandaag gehad hebt
Ik weet niet wat je gehad hebt.
De zelfde die bij mijn 2e box zit. (spacebox)
Dat is geen juiste voor je mediabox XL, maar dat melde Gianna van Ziggo ook al:
"Ik zie ook dat er vandaag contact is geweest met onze klantenservice en dat er een afstandsbediening is toegezonden, maar dat dit een afstandsbediening voor de extra Mediabox is welke je in gebruik hebt. (de pacebox). Dit is wel de bedoeling? "
Dat is niet de bedoeling, neem ik aan.
Zij schreef ook: "Ik begrijp dat je graag de afstandsbediening wilt ontvangen met de gekleurde knoppen voor de Mediabox XL. Zou je kunnen aangeven waarom je deze graag zou willen ontvangen? "
Ik neem aan dat je de gekleurde knoppen wilt gebruiken voor een betere Teletekst ervaring.
Een Ziggo moderator komt hier in één van de komende werkdagen weer langs en kan kijken wat er mogelijk is.
Hallo @L.J.nagtegaal
Ik heb de afstandsbediening voor de Mediabox XL voor je besteld.
Hiermee maak je de afstandsbediening bingo helemaal compleet en hoop ik dat de gewenste afstandsbediening erbij zit 😉 Wanneer dit niet het geval is, hebben we overigens wel een probleem. Meer hebben we niet namelijk.
Laat je even weten of wij met deze afstandsbediening jouw verwachtingen waar gemaakt hebben? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.