Heb een Mediabox XL ontvangen. Op mijn oude Mediabox zat een mogelijkheid om met behulp van drie tulpstekkertjes aansluiting (legt right digital) te maken op mijn audioapparatuur zodat ik het geluid van de tv op mijn audioapparatuur kon afspelen. Deze aansluitingen zitten niet op de Mediabox XL. Hoe maak ik nu verbinding tussen de Mediabox XL en mijn audioapparatuur??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zit een mini audio jack aansluiting op.
Hoi,
Is dan sprake van digitale weergave??
Met tulpstekkertjes left / right was het ook niet digitaal.
De s/pdif tulp is op de nieuwere versie niet beschikbaar, optical echter wel.
Omvormers zijn wel beschikbaar
Ik heb deze stekkers ook gebruikt, maar kreeg enkel geluid uit 1 speaker. Toen ik de rode en witte tulp omdraaide, kreeg ik geluid uit de andere speaker. Wat gaat hier niet goed?
Misschien kabel stuk?
Hoi Steefb,
Geen idee. Heb de kabel weer retour gestuurd. Nog tips waar ik een goede kan kopen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.