1
Vraag
2
Reageer en help mee
pcaruyter

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

aansluiten digitale radio ontvanger op signaalversterker

Op de website van Ziggo staat vermeld hoe je de digitale radio ontvanger moet aansluiten waarbij drie opties zijn vermeld, echter verzuimd is aan te geven hoe je de aansluiting regelt als een signaalversterker aanwezig is.

In mijn geval betreft dat een Technetix FRA-752/N die er exact hetzelfde uitziet als de op de website van Ziggo getoonde Tratec FRA-752/N.

Ik heb natuurlijk eerst geprobeerd een radio expert van Ziggo te benaderen, maar ik niet eerder meegemaakt om zo incompetent en irritant te woord te zijn gestaan als met deze medewerker die na ongeveer 25 minuten van meerdere keren dezelfde vragen aan mij te stellen uiteindelijk de hoorn op de haak heeft gesmeten.

Volgens deze medewerker heeft Ziggo geen klachtenafdeling (hoezo????) en moest ik een eventuele klacht bij hem indienen waarbij hij mij er ook nog eens op wees dat ik geen enkele reden tot een klacht had.

Hoe duidelijk kun je zijn als je wilt demonstreren dat bij Ziggo de slager zijn eigen vlees keurt.

Hoe dan ook ik weet nog steeds niet hoe ik de digitale radio ontvanger op de aanwezige signaalversterker moet aansluiten. Wie o wie heeft een oplosssing die Ziggo blijkbaar zelf niet kan leveren?

Bij voorbaat dank voor elke poging mij uit de brand te helpen.

Peter Ruyter

62 Reacties 62
pcaruyter
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Alweer heel erg bedankt voor alle reacties. Met betrekking tot de handleiding is het alleen jammer dat als die wilt printen je twee pagina's niet te lezen tekst krijgt omdat een en ander zodanig wordt verkleind dat de letters onleesbaar worden.

Met betrekking tot de "jack naar tulp"-kabel het volgende: beide kabels die worden geadviseerd lijken als twe druppels water op elkaar alleen de productcode van Alle kabels verschilt onderling, de prijs voor beide kabels is € 1,99. Waar zit het onderlinge verschil en maakt het nog uit welke kabel ik bestel? Ik heb er intussen al een besteld.

Steefb

Level 20
  • 16101Posts
  • 3013Oplossingen
  • 7472Likes

@pcaruyter  schreef:

Waar zit het onderlinge verschil en maakt het nog uit welke kabel ik bestel? Ik heb er intussen al een besteld.

De ene kabel is een ''mannetje'', de ander dus een ''vrouwtje''.

pcaruyter
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik had beter moeten kijken, bedankt voor de opheldering.

Dan heb ik toch de goede besteld, namelijk de eerst weergegeven kabel met productcode 1513

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic