1
Vraag
2
Reacties
Jhansbos

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aansluiten digitale radio-ontvanger QE 317: Geluid valt steeds weg

Goedemiddag

 

Digitale radio ontvanger reeds aangesloten maar het geluid valt steeds weg . Begrepen dat het door de Mediabox XL komt. Nieuwe splitter aangeschaft Hirschmann DPO 2104 maar het probleem blijft bestaan.

Gelezen nu dat er een retourband stopfilter ( sperfilter )  tussen geplaatst moet worden.

Ik heb nu begrepen dat Ziggo nu met de digitale radio ontvanger dit ook meestuurt.

Graag zou ik hiervoor in aanmerking komen anders komen er weer kosten bij voor mij.

Graag een reactie van Ziggo.

Tiny

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Jhansbos 

je krijgt het retourband stopfilter nog niet gratis als je de Quantis eerder al had gekocht. Maar ondervind je problemen kan er wel kosteloos een monteur naar je toe om dat filter te plaatsen. Een moderator kan een monteur voor je regelen. 

@Maud kan jij dat organiseren voor @Jhansbos ?

Succes @Jhansbos !


Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Jhansbos 

je krijgt het retourband stopfilter nog niet gratis als je de Quantis eerder al had gekocht. Maar ondervind je problemen kan er wel kosteloos een monteur naar je toe om dat filter te plaatsen. Een moderator kan een monteur voor je regelen. 

@Maud kan jij dat organiseren voor @Jhansbos ?

Succes @Jhansbos !


Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Jhansbos! Welkom op de Ziggo Community!

Wat onwijs balen dat het geluid steeds weg valt. Goed dat je ons hier een berichtje hebt gestuurd. Er moet inderdaad een stopfilter tussen. Zoals @Willem-A1 aangeeft, kunnen we die niet gratis nasturen, maar dan zou er een monteur moeten komen. Deze kan deze stopfilter gratis plaatsen, als dit het probleem veroorzaakt. Als dat niet het geval is en het ligt aan de binnenhuisbekabeling, dan zijn de normale regels van de monteur van toepassing. Ga je daarmee akkoord? Dan ga ik direct een afspraak inplannen!

Jhansbos
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb gisteren al een afspraak gemaakt voor donderdag 28 oktober tussen 17.00 uur en 22.00 uur.  Maar evengoed bedankt dat je meedenkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic