tyros5

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

aanbiedingen voor nieuwe leden, voor trouwe abonnees helemaal niets

het valt mij op en daarin ben ik niet de enige

dat voor nieuwe abonnees er van alles is de aanbieding is, zoals de eerste maanden voor maar 28 euro, tot zelfs een waardebon van 250 euro bij de mediamarkt.   

kom dus ook eens,  met iets voor de kta, amsterdam 2000 en andere voorlopers van ziggo 

een idee?

21 Reacties 21
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Als nieuwe klant krijg je 3 nieuwe wifi boosters als welkomst kado terwaarde van 149,- maar als bestaande klant kan 

TP-Link Deco M4  Kan je huren voor € 2,50 per maand

TP-Link Deco M4  kan je voor € 99,95 kopen scheelt € 50,-  euro korting    

 

Bestaande klanten krijgen wel degelijk extra dingen van Ziggo, er wordt regelmaat een betaalkanaal zoals Film1 of ESPN open gezet, of andere kanaal, soms zijn er movies en series die je gratis kan huren. Dus Ziggo doet ook veel voor haar betaalde klanten. Soms is er even een periode dat er niks gebeurt maar, houd de community en eventueel abonneer je op de nieuwsbrief daar staan alle nieuwtjes in.

 

Ik hoop dat dit je vraag beetje beantwoord, laat anders even je gegevens achter in je profiel, dan kan een moderator als die dit topic in komt ook nog kijken of je kortingen kan krijgen en wat mogelijk is.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Dave, dat van die gratis kanalen geldt voor alle abonnees, dus zowel de nieuwe als de oude.

een korting van 50 euro is natuurlijk leuk maar gratis is nog leuker.

dus heeft tyros5 wel gelijk.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Ik wil ook korting, maar als alle trouwe abonnees 50 - 100 euro per jaar korting krijgen, dan weet ik wel met hoeveel de abonnementsverhoging volgend jaar omhoog gaat en dat wil ik dan weer niet.🙂

Het toch uit de lengte of breedte komen.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Bert, dit snap ik en ik vind  dat je gelijk hebt. Maar de argumenten van Dave kloppen niet helemaal.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Hatolex  mijn argumenten kloppen wel, Ziggo doet ook genoeg voor bestaande klanten en nieuwe klanten, maar zoals @Bert  aangeeft het moet toch ergens vandaan komen.😉

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Dave, we zullen het hierbij laten, maar ben het absoluut niet met je eens.😏

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Helemaal goed en tuurlijk mag je het niet met me eens zijn, geen probleem 😉

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Bestaande klanten hebben ook ooit al kadootjes gehad, dus is het niet eens logisch wat je  nu eist. 

De enige klanten die niks gekregen hebben, zijn die al sinds de Cai periode klant zijn. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Template  schreef:

Bestaande klanten hebben ook ooit al kadootjes gehad, dus is het niet eens logisch wat je  nu eist. 

De enige klanten die niks gekregen hebben, zijn die al sinds de Cai periode klant zijn. 


Bij de overgang van CAI Roosendaal naar Essent naar @Home en naar Ziggo waren er hier in de regio juist wel veel  cadeautjes.

Nog jaren korting na overgang naar Essent op het abonnement.

De eerste 2 digitale ontvangers gratis bij overgang naar Essent en/of naar @Home, hierna bij Ziggo een gratis Samsung DVR ontvanger van Ziggo in een op is op actie en later nog een extra Cisco DVR voor 100 euro, inclusief nieuwe AOP, splitter, kabels en FRA 752/N versterker in een op is op actie voor vaste klanten.

 

Maar sindsdien is het vrijwel stil.

 

@Dave! schreef: TP-Link Deco M4  kan je voor € 99,95 kopen scheelt € 50,-  euro korting    

 

Bij bol.com bol.com | TP-Link Deco E4 - Mesh Wifi - Triple Pack / Wit voor € 84,50.

Is toch even € 15,00 goedkoper bij bol.com.

Dus Ziggo mag flink aan de bak met extra korting voor vaste klanten.😉

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Bert Dat was gewoon onderdeel van het abonnement. Van Essent naar @home kreeg ik niks. Van MrZap naar TV-Home kreeg ik de Sagem box( deze was eerst huur) erna kreeg ik ter vervanging een Irdeto2 box van Nokia. Toen Essent Kabelcom en TV-Home overgingen in @Home kreeg ik niks. 

 

Volgens @tyros5 kan je ook lid worden van Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Template "Dat was gewoon onderdeel van het abonnement."

Welke waren onderdeel van het abonnement?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert Je gaat de E4 toch niet vergelijken met de M4, iets met appels en peren. 100Mb bekabeld versus 1 GB bekabeld. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Van gemeentelijke CAI naar Casema naar Ziggo(voor de fusie met upc) nooit iets gezien. Alles moest worden gekocht, enkel in de Casema periode met internet van Wanadoo was het modem in bruikleen. Met de komst van de Ziggo wifi spots kon de huidige modem/router niet eens worden gewisseld. Met de introductie van de Humax met een harde schijf kon je deze kopen, en was toen de lokker voor nieuwe klanten.

 

De opties als je ook Vodafone afneemt zijn leuk aan de Vodafone kant wie bij Ziggo het duurste abonnement afneemt komt er bekaaid vanaf. Op zich zijn er wel opties voor bestaande klanten, alleen moet je daar wel iets voor doen, met het verlengen van je abonnement zit er soms wel iets korting in.

 

@Dave!  Dat tijdelijk vrijgeven van Film1 of ESPN is puur klantenlokkerij, ons lekker maken om een abonnement af te nemen. 

@tyros5 die waardebon van de mediamarkt klinkt leuk maar stelt niet veel voor, je gaat al snel meer uitgeven dan dat bedrag kortom win/win voor beide partijen. 

 

Maar goed bij alle providers zijn het de trouwe klanten, die niet te veel storingen hebben dankzij wie de acties mogelijk zijn. Pure melkkoeien.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Knipt

 

@Dave! schreef: TP-Link Deco M4  kan je voor € 99,95 kopen scheelt € 50,-  euro korting    

 

Bij bol.com bol.com | TP-Link Deco E4 - Mesh Wifi - Triple Pack / Wit voor € 84,50.

Is toch even € 15,00 goedkoper bij bol.com.

Dus Ziggo mag flink aan de bak met extra korting voor vaste klanten.😉

 


Oke @Bert  daar heb je goed punt, ik koop wel eens onze Bol vrienden, dus deze had ik niet verwacht en dan blijft Ziggo zekers achter. Ik bedoel de korting de nieuwprijs € 149,95 en verkopen ze voor € 99,95 verder had ik hem ook niet bekeken. Gelukkig dat iemand de wegen kent en ja ben wat thuis is prijs vergelijken. Ook weer bij deze recht in de Goal 😉

 

Ik zie op bol site dat de 3 Pack TP Link Deco M4 € 144,- is en geen 84,50 dit is de E4 ik heb de M4 daar zit het verschil en Ziggo levert ook de Deco M4.

Maar op zich voldoet de E4 voldoende als je een midden internet pakket heb, dus ben het wel met je eens dat je op de E4 uitkomt. Ik begrijp je wel in deze 😊

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Knip

 

@Dave!  Dat tijdelijk vrijgeven van Film1 of ESPN is puur klantenlokkerij, ons lekker maken om een abonnement af te nemen. 

 


Jij noemt het klant lokkertje, oke tuurlijk want reclame en klanten lokken tuurlijk logisch, maar je beslist nog altijd zelf wat je doet, ik heb tijdens de vrijgave van de Zenders niet 1 keer gekeken omdat ik ze niet gebruik. Je kan zien als lokker maar ook als tegemoet komen voor de Corona, dit hou je en Ziggo zal niet de enige provider zijn die deze trucjes toepast. 😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het blijft reclame om abonnementen voor die diensten te slijten, dat tegemoet komen, omdat enkelen vanwege covid meer thuis zaten prik ik dwars doorheen, dat was leuk voor de klanten die dit niet afnamen, net als dat kids pakket. Wie dit al wel heeft kreeg geen korting voor die periode. Kortom gewoon een nare situatie aanwenden voor mogelijk gewin, zo blijf ik die acties van de diverse providers zien. Dit jaar geen prijs verandering had ik meer gewaardeerd.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Dave! @RoWi. Ai, dat was een misser, niet goed gekeken, jullie hebben helemaal gelijk.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Template  schreef:

@Bert Dat was gewoon onderdeel van het abonnement.


Dat was weer een andere, die Samsung en Cisco werden als extra box aangeboden in een actie voor vaste klanten destijds.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik vind het geen misser @Bert  de E4 is geschikt voor gemiddeld abonnementen de 300 mbps op 2,4 GHz en op de 5 GHz 870 mbps dus mooi starters set.  Ik denk dat de meest gekozen internet abonnement toen Complete was/is bij Ziggo, dan is deze om te kopen ideaal. ik vind het geen misser, eigenlijk een leuke aanbieding voor starters 😉

Uitgelicht topic