1
Vraag
2
Reageer en help mee
MollyDunja

Level 3
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zwart beeld

Omdat de vorige Nex Box kapot was kregen we dus op 4 augustus een nieuwe gestuurd.
Maar vanaf ik die heb aangesloten, krijgen we om de zoveel minuten zwart beeld, dat duurt nog geen 10 seconde maar het is wel erg lastig.

Nu las ik dat er meer mensen dit soort problemen hebben en dat aangeraden word om de resolutie lager te zetten?

Nu is mijn vraag , kan mij iemand misschien zeggen waar ik de resolutie dan nu op zou moeten zetten, zodat dit probleem hopelijk opgelost zou kunnen zijn???

Daarbij zou ik graag willen weten hoe het mogelijk is dat steeds nadat er een update uitgevoerd is geworden, hebben wij altijd een probleem met de Nex Box, moet ik altijd even terug naar de Fabrieksinstellingen toe wilt de Nex Box weer functioneren zoals hij voor de update functioneerde ?
Kan mij misschien iemand uitleggen hoe dat zou kunnen komen???

Uitgelicht
tjhslangen

Level 10
  • 418Reacties
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Op 1080i vast zetten. Maar ook even hdmi kabel controleren of je alle goude pinnetjes ziet. Ik weet namelijk dat er defecte hdmi kabel in het pakket kunnen zitten. 

 

Dat je na iedere update je next na fabriek moet zetten dit kan komen dat hij de update niet goed binnen haalt. Dit kan komen als de next met wifi verbonden is en niet met utp. Sluit de next aan met utp als dat mogelijk is

3 Reacties 3
tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Op 1080i vast zetten. Maar ook even hdmi kabel controleren of je alle goude pinnetjes ziet. Ik weet namelijk dat er defecte hdmi kabel in het pakket kunnen zitten. 

 

Dat je na iedere update je next na fabriek moet zetten dit kan komen dat hij de update niet goed binnen haalt. Dit kan komen als de next met wifi verbonden is en niet met utp. Sluit de next aan met utp als dat mogelijk is

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @MollyDunja

 

Zo te lezen heb je al aardig wat tips gekregen waaronder die van @robbo

Heb je de tips uit dat topic al gevolgd? Benieuwd of je daar wat aan hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic