Snel

Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zwart beeld, wel geluid (Denon AVR) versie 3

Helaas na de update is het wegvallen van enkel het beeld nog opgelost. Sterker het is erger geworden. hetgeen langzamerhand behoorlijk begint te frustreren.

@Ziggo Volgens Denon ligt het aan de HDCP versie. graag een oplossing.

Helaas Valt nog steeds het beeld sporadisch weg, terwijl het geluid wel doorlopen.

Ik dacht dacht het probleem naar aanleiding van de vorige vraag (Beeld valt weg tussen de Next box en Denon AVR) opgelost was. Helaas dus niet.  Hiervoor heb ik ook contact gezocht met Denon. Denon wist mij te verzekeren dat het betreeft om de HDCP versie van de media box. zie schuin weergegeven tekst

Zoals mijn collega al eerder aangaf, het probleem wordt vermoedelijk veroorzaakt door de HDCP versie in de Ziggo decoder. De lead time zal vermoedelijk niet kloppen en dit dient door de fabrikant van de Next Box opgelost te worden.

Iemand hier ervaring mee?

@Ziggo kan dat kloppen en anders graag een update?

23 Reacties 23
Snel
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Update:

Bevestigd door Denon de HDCP versie van de receiver is 1.4

Marc Mulder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Sony 55XF8599 & een Denon X2300W AVR die volgens denon de HDPC 2.2 ondersteund maar ervaar exact hetzelfde euvel, de laatste dagen soms wel meerdere keren per uitzending en ook kort na elkaar. Is na de laatste next update heftiger geworden.

Ook aangesloten Next > AVR > TV (via Arc)

Info van Denon:

HDCP 2.2

This unit is compatible with HDCP 2.2 copyright protection standard.

Groet Marc

Snel
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Die HDCP maakt het er niet beter op. alleen maar duurder voor de consument.

mavassie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alleen zwart beeld met alleen geluid op discovery science en ShortsTV na de laatste mediabox next update. Weet of hier meer last van hebben? Maar verder werken de overige zenders wel gewoon anar behoren. Alleen deze 2 dus geen beeld/wel geluid.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo