HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb sinds gisteren een Next Mini voor de TV boven. Aangesloten met alle originele kabels. Alles leek te werken, behalve dat elke paar minuten het beel en geluid ongeveer een seconde op zwart gaan. Daarna komen beiden automatisch weer terug.
Het lijkt net op een storing in de TV maar met de vorige ontvanger had ik geen problemen.
Iemand een idee/oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Denk dat het mogelijk toch met de ouderdom van de TV te maken heeft. Even met een andere TV geprobeerd en die geeft prima signaal.
Dag @WouterKuip
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Heeft u al geprobeerd om een andere HDMI-aansluiting op uw tv te proberen?
Mijn TV heeft maar 1 ingang (is een wat ouder model en ik heb de bijgeleverde kabel gebruikt.
Dan denk ik dat u of de instellingen van uw Mediabox Next Mini moet aanpassen óf de instellingen van uw TV.
Hi Wim, dank voor het meedenken maar de instellingen zijn nogal een ruim begrip. Aan wat voor instellingen zat je te denken?
Heb nog wat resolutie instellingen geprobeerd. Helaas zonder effect.
Nu nog een poging met een andere HDMI kabel.
is de mini draadloos aangesloten?
Is er voldoende wifi signaal boven?
Is het mogelijk om de mini met een netwerkkabel aan te sluiten ?
De mini is aangesloten met bijgeleverde UTP.
Haier. Model durf ik niet te zeggen. Is wel al wat op leeftijd.
als het beeld compleet af en toe wegvalt is dit vaak de hdmi kabel. probeer is de kabel van je oude ontvanger ipv de nieuwe
Het beeld spring af en toe (elke zoveel minuten) op zwart. Dit was met de oude ontvanger (ook HDMI) nooit het geval.
De nieuwe heeft het zowel met de oude als de nieuwe HDMI kabel.
Helaas geen effect
Denk dat het mogelijk toch met de ouderdom van de TV te maken heeft. Even met een andere TV geprobeerd en die geeft prima signaal.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...