Hallo alle,
Maar vooral ziggo.
Ik heb 3 weken geleden een nieuwe smasung frame tv gekocht (65LS03B)
In eerste instantie nergens problemen mee.
Tot na 3 dagen in gebruik de hdmi poorten op zwart springen of de tv zegt geen signaal.
Als ik mij tv reset doet alles het weer tot het probleem weer ontstaat.
Nu heb ik samsung op afstand de tv een hard rest laten doen en ja hoor na 2 dagen weer zwart beeld.
Zover dat ik de tv heb omgewisseld bij mediamarkt omdat iedereen dacht dat het moederbord kapot was.
Nu een nieuwe zelfde tv en weer de problemen. Ik zie meerdere meldingen over de next box van ziggo die problemen veroorzaakt.
Sommige melding zelfde als mijn probleem, ik dacht dat het aan mij lag.
Wat ik niet begrijp ZIGGO is dat er zoveel fout meldingen zij er niks aan de next box wordt gedaan en de instellingen van verschillende merken tv maar anders ingesteld moeten worden?
Bij wie ligt dan het probleem...
Is er een mogelijkheid voor alle mensen die deze zelfde klacht hebben met het volledig zwart beeld, knipperend zwart beeld of hdmi poort kan geen signaal meer vinden allemaal een nieuw kastje misschien krijgen?
In mijn geval heb ik bergen moeten verzetten om mijn tv om te laten ruilen bij media markt ipv een reparatie moment waar ik mijn 3 WEKEN oude tv 6 weken kwijt zou zijn?
Jullie zitten overigens in de meeste media mark vestigingen en toch wordt dit probleem niet gecommuniceerd met mediamarkt of je jullie trouwen klanten?
Conclusie kan ik en al mijn mede klachten gebruikers met een duidelijke oplossing geholpen worden ipv het probleem bij de tv oud of nieuw te leggen??
Graag hoor ik wat andere vinden en vooral wat ziggo gaat doen!
Gr yuri