NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goede avond.sinds vanavond heb ik zwart beeld en een haperend geluid en af en toe geen signal (1 sec) in beeld.heb alle stekkers aan gedrukt de next 10 sec uit gezet en weer aangezet maar niks helpt !! Iemand nog ideeen of een oplossing?hoor het graag! Gr Rene
Opgelost! Ga naar oplossing.
"bedoel je deze foto's? het zit al jaren zo zonder problemen"
Alles gaat na minder of meer jaren onverwacht kapot of geeft problemen, helaas.
Probeer als eerste deze stap eens:
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?
bedoel je deze foto's?het zit al jaren zo zonder problemen
"bedoel je deze foto's? het zit al jaren zo zonder problemen"
Alles gaat na minder of meer jaren onverwacht kapot of geeft problemen, helaas.
Probeer als eerste deze stap eens:
Hartelijk bedankt dat was de oplossing,het witte kapje eraf gehaald en beeld en geluid zijn weer goed!!! Raar dat het zomaar zoiets kan wezen!
Nog masls dank!
Gr Rene
TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.