Vraag
Reacties
Peter Hobbelen
Level 1

Zwart beeld bij On Demand

Na een half uur on-demand kijken krijg ik plots zwart beeld zonder foutcode. Dit is alleen bij on-demand dus niet bij gewoon tv kijken en ook niet bij netflix. Zet ik alles uit en weer aan, is het na een half uurtje weer hetzelfde zwarte beeld. Dit is pas sinds de laatste update van de Next-box, daarvoor nergens problemen mee gehad. Wat kan ik daar aan doen, zonder alles te resetten?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

hoe is de next aangesloten op internet bekabeld of draadloos?

0 Kudos
Gooffy
Level 6

Als Netflix het wel blijft doen dan lijkt het niet op een internet/netwerk probleem want dat gaat ook over internet.

Heb je al geprobeerd om de Next een paar minuten volledig van het lichtnet te halen, dit kan door middel van het schakelaartje achterop de Next.

0 Kudos
Peter Hobbelen
Level 1
Topicstarter
anoniemforum wrote:

hoe is de next aangesloten op internet bekabeld of draadloos?

Bekabeld

 

0 Kudos
Peter Hobbelen
Level 1
Topicstarter
Gooffy wrote:

Als Netflix het wel blijft doen dan lijkt het niet op een internet/netwerk probleem want dat gaat ook over internet.

Heb je al geprobeerd om de Next een paar minuten volledig van het lichtnet te halen, dit kan door middel van het schakelaartje achterop de Next.


Al geprobeerd, stroom eraf gehad, denk dat het probleem bij de on-demand zit, hoop dat er ongemerkt een nieuwe update komt, waardoor die het wel weer doet…

 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Peter Hobbelen en welkom op de Community! Wat merkwaardig dat On Demand abrupt eindigt in een zwart beeld! Heb je de Next rechtstreeks verbonden op ons modem? Of op tussenliggende switches of andere randapparatuur? Wil je ook eens een fabrieksreset uitvoeren? 

0 Kudos
Peter Hobbelen
Level 1
Topicstarter
Vincent Ziggo wrote:

Hallo @Peter Hobbelen en welkom op de Community! Wat merkwaardig dat On Demand abrupt eindigt in een zwart beeld! Heb je de Next rechtstreeks verbonden op ons modem? Of op tussenliggende switches of andere randapparatuur? Wil je ook eens een fabrieksreset uitvoeren? 

Hij is rechtstreeks verbonden met de modem, geen switches, ben ik mijn instellingen dan ook kwijt met een fabrieksreset en hoe moet dat?

 

0 Kudos
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super! Terugzetten naar de fabrieksinstellingen kun je doen via het menu van de Mediabox Next. 
Opnames worden tijdens het resetten allemaal bewaard. 

0 Kudos
Peter Hobbelen
Level 1
Topicstarter

Internet is ook trager en inloggen op mijn modem lukt ineens niet meer met mijn zelfingestelde wachtwoord, dus ook inloggen op mijn modem lukt niet, weet zeker dat het wachtwoord klopt, maar kom niet meer in de modeminstellingen via ip adres en wachtwoord, wordt er niet goed van…

 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Peter Hobbelen

Ik snap dat je er niet goed van wordt als het, ondanks alle inzet, maar niet wil lukken. Gelukkig zijn we hier om je te helpen! Door je modem een fabrieksreset te geven, kun je weer inloggen in je modem met het standaard wachtwoord. Je doet dit door aan de achterkant van je modem het kleine ‘reset’ knopje voor 30 seconden ingedrukt te houden. Op deze pagina vind je hoe je de fabrieksinstellingen uitvoert op de Mediabox Next. 

0 Kudos