Na een half uur on-demand kijken krijg ik plots zwart beeld zonder foutcode. Dit is alleen bij on-demand dus niet bij gewoon tv kijken en ook niet bij netflix. Zet ik alles uit en weer aan, is het na een half uurtje weer hetzelfde zwarte beeld. Dit is pas sinds de laatste update van de Next-box, daarvoor nergens problemen mee gehad. Wat kan ik daar aan doen, zonder alles te resetten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe is de next aangesloten op internet bekabeld of draadloos?
Als Netflix het wel blijft doen dan lijkt het niet op een internet/netwerk probleem want dat gaat ook over internet.
Heb je al geprobeerd om de Next een paar minuten volledig van het lichtnet te halen, dit kan door middel van het schakelaartje achterop de Next.
anoniemforum wrote:hoe is de next aangesloten op internet bekabeld of draadloos?
Bekabeld
Gooffy wrote:Als Netflix het wel blijft doen dan lijkt het niet op een internet/netwerk probleem want dat gaat ook over internet.
Heb je al geprobeerd om de Next een paar minuten volledig van het lichtnet te halen, dit kan door middel van het schakelaartje achterop de Next.
Al geprobeerd, stroom eraf gehad, denk dat het probleem bij de on-demand zit, hoop dat er ongemerkt een nieuwe update komt, waardoor die het wel weer doet…
Hallo @Peter Hobbelen en welkom op de Community! Wat merkwaardig dat On Demand abrupt eindigt in een zwart beeld! Heb je de Next rechtstreeks verbonden op ons modem? Of op tussenliggende switches of andere randapparatuur? Wil je ook eens een fabrieksreset uitvoeren?
Vincent Ziggo wrote:Hallo @Peter Hobbelen en welkom op de Community! Wat merkwaardig dat On Demand abrupt eindigt in een zwart beeld! Heb je de Next rechtstreeks verbonden op ons modem? Of op tussenliggende switches of andere randapparatuur? Wil je ook eens een fabrieksreset uitvoeren?
Hij is rechtstreeks verbonden met de modem, geen switches, ben ik mijn instellingen dan ook kwijt met een fabrieksreset en hoe moet dat?
Super! Terugzetten naar de fabrieksinstellingen kun je doen via het menu van de Mediabox Next.
Opnames worden tijdens het resetten allemaal bewaard.
Internet is ook trager en inloggen op mijn modem lukt ineens niet meer met mijn zelfingestelde wachtwoord, dus ook inloggen op mijn modem lukt niet, weet zeker dat het wachtwoord klopt, maar kom niet meer in de modeminstellingen via ip adres en wachtwoord, wordt er niet goed van…
Hi @Peter Hobbelen,
Ik snap dat je er niet goed van wordt als het, ondanks alle inzet, maar niet wil lukken. Gelukkig zijn we hier om je te helpen! Door je modem een fabrieksreset te geven, kun je weer inloggen in je modem met het standaard wachtwoord. Je doet dit door aan de achterkant van je modem het kleine ‘reset’ knopje voor 30 seconden ingedrukt te houden. Op deze pagina vind je hoe je de fabrieksinstellingen uitvoert op de Mediabox Next.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.