Goedemiddag,
Net de nieuwe Next gehad, en geinstalleerd door de monteur. Echt heel goed geholpen. Had een MediaboxXL, die loeiheet werd.
Nu was ik de apps aan het bekijken en NPOstart plus, kan niet geladen worden: het scherm blijft zwart. Nu zag ik hier op het forum dat je de next terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen.
Ik ben een absolute digibeet, daarom ook de monteur.
Durf dat niet zomaar te doen ( als ik het al kan vinden), wat moet ik daarna weer dan gaan instellen als het terug naar de fabrieksinstellingen moet? Hopelijk kan iemand er iets over zeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Alle eigen instellingen, mocht je iets gewijzigd hebben in de instellingen, worden weer opgepakt, behalve een paar instellingen in Beeld en Geluid en opnieuw inloggen.
Heb je niets zelf aangepast in de Next, dan hoef je ook niets in te stellen na de fabrieksinstellingen.
@irma2 schreef:snap het al in de app inloggen denk ik.
Er wordt bedoeld als je een abonnement had op een streamingsdienst zoals Netflix, Viaplay, NPOplus etc. zal je daar na een reset van Next naar fabrieksinstellingen opnieuw moeten inloggen op de desbetreffende apps.
De NPO start app moet het gewoon doen en kan op drie manieren worden gebruikt:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alle eigen instellingen, mocht je iets gewijzigd hebben in de instellingen, worden weer opgepakt, behalve een paar instellingen in Beeld en Geluid en opnieuw inloggen.
Heb je niets zelf aangepast in de Next, dan hoef je ook niets in te stellen na de fabrieksinstellingen.
Dank je wel, ga het morgen proberen 😉 Inloggen? Heb ik daar een wachtwoord voor nodig dan?
snap het al in de app inloggen denk ik.
@irma2 schreef:snap het al in de app inloggen denk ik.
Er wordt bedoeld als je een abonnement had op een streamingsdienst zoals Netflix, Viaplay, NPOplus etc. zal je daar na een reset van Next naar fabrieksinstellingen opnieuw moeten inloggen op de desbetreffende apps.
De NPO start app moet het gewoon doen en kan op drie manieren worden gebruikt:
Gelukt allemaal, hartelijk dank!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.