Vraag
Reacties
Oplossing
irma2
Level 4

Zwart beeld NPO app op Mediabox Next

Goedemiddag,
Net de nieuwe Next gehad, en geinstalleerd door de monteur. Echt heel goed geholpen. Had een MediaboxXL, die loeiheet werd.
Nu was ik de apps aan het bekijken en NPOstart plus,  kan niet geladen worden: het scherm blijft zwart. Nu zag ik  hier op het forum  dat je de next terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen.
Ik ben een absolute digibeet, daarom ook de monteur. 
Durf dat niet zomaar te doen ( als ik het al kan vinden),  wat moet ik daarna weer dan gaan instellen als het terug naar de fabrieksinstellingen moet? Hopelijk kan iemand er iets over zeggen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle eigen instellingen, mocht je iets gewijzigd hebben in de instellingen, worden weer opgepakt, behalve een paar instellingen in Beeld en Geluid en opnieuw inloggen.

Heb je niets zelf aangepast in de Next, dan hoef je ook niets in te stellen na de fabrieksinstellingen.

Bekijk in context

0 Kudos
Karel.
Level 17

@irma2  schreef:

snap het al in de app inloggen denk ik.

Er wordt bedoeld als je een abonnement had op een streamingsdienst zoals Netflix, Viaplay, NPOplus etc. zal je daar na een reset van Next naar fabrieksinstellingen opnieuw moeten inloggen op de desbetreffende apps.

De NPO start app moet het gewoon doen en kan op drie manieren worden gebruikt:

1. Zonder inloggen, maar alle content in SD kwaliteit, en een wat beperktere aanbod
  2. Met inloggen, met vermoed ik een kijkhistorie, “mijn lijst”, en NPO weet exact wat je kijkt.
  3. Met inloggen met een NPO plus abonnement, content in HD kwaliteit en een uitgebreidere aanbod.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle eigen instellingen, mocht je iets gewijzigd hebben in de instellingen, worden weer opgepakt, behalve een paar instellingen in Beeld en Geluid en opnieuw inloggen.

Heb je niets zelf aangepast in de Next, dan hoef je ook niets in te stellen na de fabrieksinstellingen.

0 Kudos
irma2
Level 4
Topicstarter

Dank je wel, ga het morgen proberen 😉 Inloggen?  Heb ik daar een wachtwoord voor nodig dan?

irma2
Level 4
Topicstarter

Karel.
Level 17

@irma2  schreef:

Er wordt bedoeld als je een abonnement had op een streamingsdienst zoals Netflix, Viaplay, NPOplus etc. zal je daar na een reset van Next naar fabrieksinstellingen opnieuw moeten inloggen op de desbetreffende apps.

De NPO start app moet het gewoon doen en kan op drie manieren worden gebruikt:

1. Zonder inloggen, maar alle content in SD kwaliteit, en een wat beperktere aanbod
  2. Met inloggen, met vermoed ik een kijkhistorie, “mijn lijst”, en NPO weet exact wat je kijkt.
  3. Met inloggen met een NPO plus abonnement, content in HD kwaliteit en een uitgebreidere aanbod.
irma2
Level 4
Topicstarter

Gelukt allemaal, hartelijk dank!!