Vraag
Reacties
Oplossing
Bj72
Level 2

Zoemende mediabox next

Ook ik heb een zoemende next en dat zoemen is harder dan gewoon tv volume. Ik heb hem net twee week denk ik en hij vervangt een horizon die om de dag een cs2004 storing gaf. De horizon was echt niet meer van deze tijd maar het zoemen van de next is zeer irritant en wordt dat steeds meer. Ik lees dat dit veel voorkomt en dat de next dan wordt vervangen. Ik kom hier ook graag voor in aanmerking. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bj72
Level 2
Topicstarter

Ja. Ook de nieuwe next zoemde. Maar: als je de next een beetje optilt door hem aan de zijkanten op te tillen houdt het zoemen direct op. Is denk ik dus iets constructietechnisch. Ik heb er vier zacht rubberen voetjes onder gezet en nu is hij helemaal stil (en wat een verademing tov de oude 🤩)

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Bj72! Wat irritant dat de box zoveel lawaai maakt, dat kijkt niet lekker televisie. Goed dat je hier melding hebt gemaakt! Ik ruil de box voor je om, binnen 3-5 werkdagen heb je een nieuwe in huis. Eenmaal onderweg ontvang je nog een T&T code per mail, voor de huidige box volgen nog retourinstructies. 

Ik hoop dat met de nieuwe box het probleem straks verholpen is. Houd je ons op de hoogte?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Bj72
Heb je een update voor ons, hoe gaat het met de nieuwe box?

0 Kudos
Bj72
Level 2
Topicstarter

Ja. Ook de nieuwe next zoemde. Maar: als je de next een beetje optilt door hem aan de zijkanten op te tillen houdt het zoemen direct op. Is denk ik dus iets constructietechnisch. Ik heb er vier zacht rubberen voetjes onder gezet en nu is hij helemaal stil (en wat een verademing tov de oude 🤩)

0 Kudos
Bj72
Level 2
Topicstarter

De rubberen voetjes zitten trouwens vast met simpel dubbelzijdig plakband 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Goed opgelost, bedankt voor je update!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Maar: als je de next een beetje optilt door hem aan de zijkanten op te tillen houdt het zoemen direct op. Is denk ik dus iets constructietechnisch."

Oeps, die was ik vergeten te vragen, dat optillen, want dat was hier ook de oplossing, de kast eronder werkt hier als een ideale klankkast.