Je wilt net een app afspelen op je Ziggo Mediabox XL, maar je ziet helemaal geen apps meer. Dan gaat er dus iets niet goed tussen de Ziggo Mediabox XL en ons netwerk. Om het probleem op te lossen moeten we de verbinding tussen ons netwerk en je Ziggo Mediabox XL opnieuw tot stand brengen. Je kunt het probleem oplossen door de volgende stappen door te lopen:
- Herstart de Ziggo Mediabox XL door hem voor 15 seconden van de stroom af te halen en de Ziggo Mediabox XL opnieuw aan te sluiten. (Dit kan via de knop aan de achterzijde van de Ziggo Mediabox XL of door de stekker uit het stopcontact te halen).
- Haal de Ziggo Mediabox XL uit stand-by en wacht tot je beeld hebt.
- Plaats de Ziggo Mediabox XL opnieuw in stand-by en laat hem 15-20 minuten in stand-by staan.
- Haal de Ziggo Mediabox XL uit stand-by en controleer de apps.
Heeft dit niet geholpen? Doe dan het volgende:
- Laat de Ziggo Mediabox XL een uur aanstaan.
- Plaats de Ziggo Mediabox XL opnieuw in stand-by en laat hem 30 minuten in stand-by staan.
- Haal de Ziggo Mediabox XL uit stand-by en controleer de apps.
Kom je er niet uit of heb je nog vragen? Laat het dan weten in een reactie!