Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes

Ziggo zender van de maand september: Comedy Central Extra

Het is lachen, gieren, brullen geblazen bij Ziggo, deze maand. Van 3 tot en met 30 september is de zender Comedy Central Extra gratis beschikbaar voor alle Ziggo klanten!

Deze hilarische zender - normaal beschikbaar in het Movies & Series XL abonnement - staat bol van grappige sitcoms, shows en specials. De echte comedy liefhebber zal zich niet vervelen met programma's als Broad City, Inside Amy Schumer, The Daily Show with Trevor Nash en The Late Late Show with James Corden.
Heb je een abonnement met een mediabox of CI+ module, dan zie je de zender gratis op kanaal 124.
Kijk je (digitaal) via de kabel? Ook dan kan je de zender gratis zien, namelijk online via Ziggo GO!

Wat zie je op Comedy Central Extra?

De zender toont een hoop grappige shows en series. Hieronder lichten we er een aantal uit.

Brooklyn Nine Nine
Bij het 99e district van de New York Police Department in Brooklyn is het nooit saai. In deze geweldige sitcom zien we de stugge captain Ray Holt, de agressieve Rosa Diaz, knuffelbeer Terry Jeffords, de altijd punctuele Amy Santiago en nog vele andere kleurrijke personages. De serie wordt gedragen door hoofd-personage Jake Peralta. Een klungelige en chaotische detective die het leven niet al te serieus neemt. Toch heeft hij altijd de meeste opgeloste zaken op zijn naam staan.

South Park
Iedereen die ook maar een beetje fan is van Comedy series, kent South Park natuurlijk allang. Het stadje in Colorado is al jaren bekend door de jonge bewoners Kenny, Stan, Kyle en Cartman. Vier onwaarschijnlijke, maar zeer hechte vrienden die zich in de meest bizarre avonturen weten te werken.
De serie zoekt regelmatig de grens op en walst er vervolgens met liefde overheen. Maatschappelijke problemen en politieke standpunten worden hierbij niet uit de weg gegaan. Maar alles uiteraard wel met een hele vette knipoog.

LA to Vegas
In deze comedyserie volgen we de crew en passagiers van de budget vliegtuigmaatschappij Jackpot Airines. De maatschappij verzorgt weekendvluchten tussen Los Angeles en Las Vegas. In de show maak je onder andere kennis met de piloot, David Pratman, die voormalig Air Force piloot is. David heeft verschillende gefaalde huwelijken en kampt met alcohol- en drugsproblemen.

Ik ben nog lang niet uitgelachen!
Krijg je geen genoeg van de pijn in je buik, de tranen over je wangen en het rollen over de vloer? Het reguliere Comedy Central kanaal (kanaal 15), zendt in september elk weekend komische films uit. Reden genoeg om deze gure maand lekker op de bank neer te ploffen en er niet meer vanaf te komen ;-).
Hieronder vind je de films die je kunt verwachten op kanaal 15.

Weekend van 1 + 2 september
That's my boy
Just Go With It

Weekend van 8 + 9 september
The Green Hornet
Robin Hood: Men in Tights

Weekend van 15 + 16 september
50 First Dates
Friends with Benefits

Weekend van 22 + 23 september
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
Bewitched

Weekend van 29 + 30 september
Bad Teacher
Bad Boys
21 Reacties 21
Verwijderd account
Niet van toepassing
heb nog geen beeld op kanaal 124 hoe laat gaat dat in

kijk via mediabox humax 5300

is opgelost heb nu beeld
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Mark2018 Hoe is het nu bij jou? Werkt de zender op Ziggo GO voor je?

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik heb enkel de gewone comedy central, helemaal niks extra
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik zie nu dat ik ook alleen opnemen kan in Ziggo GO, wat zie jij op zender van de maand in Ziggo GO?

Je kan het snelste via zoeken naar 'zender van de maand'.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
als ik er op zoek krijg ik te zien 'deze zender is niet beschikbaar in deze app'
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Lycke Ziggo wrote:

Het is lachen, gieren, brullen geblazen bij Ziggo, deze maand.

Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn momenteel :joy:#groteziggostoring
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ok, die is al helemaal vreemd. Heb je voor mij je klantnummer via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ronald Ziggo wrote:
Ok, die is al helemaal vreemd. Heb je voor mij je klantnummer via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,

pb met klantnummer gestuurd
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Hallo Ziggo,

Wie bepaalt wat de 'Zender van de maand' wordt? Kunnen mensen ergens daarop stemmen?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Dat gebeurt intern en heeft ook vaak te maken met de zenders zelf en onze afspraken.
Het was wel een idee van ons om meer content via de community te laten lopen door stem topics 🙂 Helaas komt er iets meer bij kijken, maar wie weet....

Gr,
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
OK

Grtz
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
laat ze nou eerst eens voor elkaar krijgen dat ALLE ziggo klanten het kunnen zien
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ok, het lijkt opgelost, Mark2018 kan je de app opnieuw opstarten en testen?
Zoek in dit geval naar Comedy Central Extra en niet naar zender van de maand. Blijkbaar is de zender zelf ontgrendeld.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ja nu doet hij het wel, en komt ook gewoon voor in de lijst tussen de andere zenders
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Top! eindelijk de boel verholpen.
Señor Sjon

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Komt er ook eens een keer een zender van de maand die niet al in het XL pakket zit? Vroeger kwam Film1 nog weleens een maandje langs, maar dat is ook al even geleden(?).
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey @Señor Sjon. Wat er allemaal nog komen gaat, durf ik je niet te vertellen. Mijn glazen bol is wat vaag, daarover ;-). Ik hoop voor je mee dat er weer eens iets als film1 beschikbaar komt!
Señor Sjon

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Zal wel Sport Totaal worden (heb ik ook al :P).
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Señor Sjon Goed geraden: De gratis kijkperiode gaat donderdag 13 september in en duurt tot maandag 17 september.
https://community.ziggo.nl/sport-144/ziggo-sport-tijdelijk-gratis-voor-veel-digitale-kijkers-31037
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic