BuurMan2016
Gedreven Ontdekker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo update

Op mijn tv staat de update klaar. Rode wieltje blijft draaien. Er gebeurt niks. Instellingen geeft aan dat de nieuwste software er op zit. Ik heb nog steeds echter oude menu.

Nu zegt klantenservice, "u hebt opgezegd". Dan krijgt u geen update!!! 

Dus ik betaal mijn abonnement maar omdat ik heb opgezegd ben ik een "mindere" klant en krijg ik voor straf géén update en binnenkort geen beeld meer!!!!!

Welkom bij Ziggo😇😇

4 Reacties 4
Anne H Z
Community Developer
Community Developer
  • 3659Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1216Likes

Hallo @BuurMan2016, in het gesprek wat u met de helpdesk had na het schrijven van dit topic is er wel goede uitleg gegeven zie ik:

 

Tot de opzegging is verwerkt moet alles gewoon werken en moeten ook de updates binnenkomen. In geval van blijven ronddraaien betekend het vaak dat er een slecht signaal op de box staat en dan kan de update niet verwerkt  worden.

Wanneer je tijdelijk de splitter en/of versterker ertussen uit haalt  - en de mediabox zo direct mogelijk aansluit op de hoofdaansluiting - dan zal de update uitgevoerd worden. Daarna kun je weer goed kijken.

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @BuurMan2016

 

Is het inmiddels nog gelukt om de update binnen te halen met de tips van @Anne H Z?

BuurMan2016
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Neen, uitgesteld. Scheelt hoop ergernis denk ik. Vanaf dag 1 is er nooit in één keer iets goed gegaan. Update ging ook al twee keer mis. Zwaar teleurstellend gewoon.

Toch bedankt voor de reactie!😀😀

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Dat is inderdaad een teleurstelling. We helpen je graag verder op weg als je daar voor open staat. Stuur dan even een foto van de hoofdaansluiting 🙂

Uitgelicht topic