BuurMan2016

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo update

Op mijn tv staat de update klaar. Rode wieltje blijft draaien. Er gebeurt niks. Instellingen geeft aan dat de nieuwste software er op zit. Ik heb nog steeds echter oude menu.

Nu zegt klantenservice, "u hebt opgezegd". Dan krijgt u geen update!!! 

Dus ik betaal mijn abonnement maar omdat ik heb opgezegd ben ik een "mindere" klant en krijg ik voor straf géén update en binnenkort geen beeld meer!!!!!

Welkom bij Ziggo😇😇

5 Reacties 5
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @BuurMan2016, in het gesprek wat u met de helpdesk had na het schrijven van dit topic is er wel goede uitleg gegeven zie ik:

 

Tot de opzegging is verwerkt moet alles gewoon werken en moeten ook de updates binnenkomen. In geval van blijven ronddraaien betekend het vaak dat er een slecht signaal op de box staat en dan kan de update niet verwerkt  worden.

Wanneer je tijdelijk de splitter en/of versterker ertussen uit haalt  - en de mediabox zo direct mogelijk aansluit op de hoofdaansluiting - dan zal de update uitgevoerd worden. Daarna kun je weer goed kijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @BuurMan2016

 

Is het inmiddels nog gelukt om de update binnen te halen met de tips van @Anne H?

BuurMan2016
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Neen, uitgesteld. Scheelt hoop ergernis denk ik. Vanaf dag 1 is er nooit in één keer iets goed gegaan. Update ging ook al twee keer mis. Zwaar teleurstellend gewoon.

Toch bedankt voor de reactie!😀😀

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is inderdaad een teleurstelling. We helpen je graag verder op weg als je daar voor open staat. Stuur dan even een foto van de hoofdaansluiting 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Is het inmiddels gelukt om de box te updaten of ervaar je hier nog steeds problemen mee @BuurMan2016. Mocht je nog steeds problemen ervaren met de update, kun je dan een foto toevoegen aan het topic van de hoofdaansluiting en de aansluitingen naar je box en tv? We helpen je graag verder hiermee! 

Uitgelicht topic