DANILYOPRINCE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo straatkast omver gereden

Goedenavond,

 

ik weet niet waar ik dit moet melden, maar een ziggo kast voor bij ons op straat is omver gereden door een dpd bezorgdienst. Zie foto. Weet niet of dit inmiddels al gemeldt is. Het gebeurde op 28-1-2021. Zie foto

 

mvgr

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9856Posts
  • 841Oplossingen
  • 2366Likes

Goedemiddag @DANILYOPRINCE en welkom op de Community,

Hartelijk dank voor het signaleren van de omvergereden eindversterker! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de schade gelijk doorgegeven aan onze netwerkmonteurs zodat de schade hersteld kan worden. 
Het kan zijn dat een van mijn collega's nog contact met je opneemt op het moment dat ze nog aanvullende informatie nodig hebben. 

Nog een fijne middag gewenst! 
Groeten,

Paul 

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10938Posts
  • 547Oplossingen
  • 2772Likes

Hoi @DANILYOPRINCE 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat goed dat je hier een melding van maakt. Dit kan alleen iemand van Ziggo voor je regelen dus ik zal vragen of die je topic oppakt en je verder helpt. 

Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Ziggo nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Ziggo medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

DANILYOPRINCE
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de info aangevuld 

 

met een groet

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9856Posts
  • 841Oplossingen
  • 2366Likes

Goedemiddag @DANILYOPRINCE en welkom op de Community,

Hartelijk dank voor het signaleren van de omvergereden eindversterker! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de schade gelijk doorgegeven aan onze netwerkmonteurs zodat de schade hersteld kan worden. 
Het kan zijn dat een van mijn collega's nog contact met je opneemt op het moment dat ze nog aanvullende informatie nodig hebben. 

Nog een fijne middag gewenst! 
Groeten,

Paul 

Bekijk in context

Uitgelicht topic