rvas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo storing vanaf gisteravond 19.15. Verwachte tijd oplossen van probleem:15 juni om 11.00 uur.

Ziggo vindt het normaal dat je zonder tv zit gedurende 9 hele dagen. Dit is geen grap. Wat een WAARDELOZE provider. We kunnen er niks aan doen, zegt de klantenservice. Ik accepteer dit niet. Het is een schande. Hebben ze geen goede technici? Zonder blikken of blozen zeggen ze het en kun je het vergeten.

13 Reacties 13
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @rvas 

Wat je schrijft klinkt niet echt feestelijk. Desondanks welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Moderators kunnen je gegevens inzien en meer informatie geven over deze storing en mogelijk actie ondernemen.

Sterkte!

 

 

rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Wim C,

Het lijkt ze niet te interesseren. Ik moet het zelf maar bekijken. 

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

wat meer info zou handig zijn. via wat kijk je tv? kabel, ci+ module, xl, next, next mini? wat komt er in beeld te staan,. doet internet het nog wel? etc etc

zie dat er een tag is van xl, maar weet natuurlijk niet zeker of dit klopt

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Nou @rvas ik begrijp de negatieve spiraal waarin je nu rondcirkelt, maar als je het over de moderators hebt die niet geïnteresseerd zouden zijn dan ben ik dat hardgrondig oneens.

rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Gio,

 

ik kijk via de kabel naar digitale tv met een mediabox.

ik moet een pincode invoeren. (0000 al geprobeerd) Er komt geen beeld, alleen staan de zenders onderaan. Er schijnt een blokstoring te zijn.

 

rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
  • Ik heb het niet over de moderators maar over de mensen die je aan de lijn krijgt.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Edit: verwijderd

rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wat bedoel je?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Collectieve storingen kunt u bekijken op https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen

Zulke langdurige storingen zijn vaak veroorzaakt door een calamiteit buiten de invloedssfeer van Ziggo. Ik ben ervan overtuigd dat er hard aanwerkt wordt om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Maar dat de communicatie beter kan ben ik met u eens.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemorgen @rvas en welkom hier, 

Wat rot om te lezen dat je al sinds maandag zonder diensten zit en logisch dat je daar alles behalve blij mee bent. Ik zie inderdaad een openstaande storing staan op Ziggo.nl/storing/ met een verwachtte oplostijd van 15 juni. Zoals Jan F. al aangeeft wordt er hard aan gewerkt om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en helaas kan ik dit proces niet versnellen. Op het moment dat alle diensten weer werken en de storing is opgelost dan mag je contact opnemen via deze weg of via de klantenservice zodat we kunnen zorgen voor een compensatie van het abonnementsgeld over de periode dat je geen diensten hebt ontvangen.

Sorry voor het ongemak wat je hiervan hebt! Ik duim met je mee dat de monteurs het probleem toch sneller weten op te lossen, we houden de voortgang samen met jou in de gaten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@rvas Na een dubbelcheck zie ik dat het modem wel online staat maar de storing nog niet is afgemeld op https://ziggo.nl/storing/ 

Wat is jouw ervaring op dit moment? 

rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
  • Hallo Mariska. Er is inmiddels wel internet maar nog steeds GEEN digitale tv. Het duurt en duurt maar.
  •  
rvas
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

 

Gisteren, donderdagmiddag om 16.10 opgelost. Eindelijk geholpen door Ziggo medewerker die verder keek dan zijn neus lang was. Nadat ik geconcludeerd had dat de buurman dezelfde storing had gehad maar deze al op dinsdagmiddag was opgelost. Alle aansluitingen erin en eruit en toen functioneerde het weer.

Geen enkele medewerker van Ziggo hielp omdat er een blokstoring vermeld stond op mijn adres. Dat bleek dus niet te kloppen. Het Ziggo systeem  van storingen melden blijkt niet goed te werken. Ook uren later werd er nog gewoon storing gemeld op mijn adres. Ook nu staat er nog een storing gemeld op mijn adres, inmiddels 18 uur later.

Door mij eigen vasthoudendheid opgelost samen met 1 bereidwillige medewerker van Ziggo. 6 andere medewerkers lieten me in de kou staan.

Uitgelicht topic