Per 4 april zou ik gratis Ziggo sport totaal gratis krijgen met mijn abonnement. Op mijn Ziggo Go app werken de zenders al wel, maar op mijn Next nog niet. Ik heb al gelezen dat dit een vaker voorkomend probleem is.
Kan dit z.s.m. gemaakt worden?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een warm welkom @Dennis585! Het is inderdaad een probleem wat vaker voorkomt. Ik heb de mediabox een seintje gestuurd, als deze aangesloten is dan komt deze snel aan. Laat je weten of het probleem opgelost is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Ik heb gelezen dat die Ziggo medewerkers het probleem kunnen oplossen. Ik zit al 22 jaar bij Ziggo/UPC en gebruik nu pas voor het eerst het hulp forum.
Helaas las ik dat Ziggo medewerkers met ziekte te maken hebben en dat de reacties aanzienlijk minder zijn dan normaal op dit forum.
Nog steeds werkt Ziggo sport totaal niet op mijn Next en dat al een week niet .😂
Een warm welkom @Dennis585! Het is inderdaad een probleem wat vaker voorkomt. Ik heb de mediabox een seintje gestuurd, als deze aangesloten is dan komt deze snel aan. Laat je weten of het probleem opgelost is?
Het heeft gewerkt en het werkt nu, bedankt en nog een fijne zonnige dag toegewenst.
@Dennis585 Wat super, dankjewel jij ook!
Hoi @Lotte! Zou je dit ook voor mij kunnen doen? Ik heb hetzelfde probleem. Alvast bedankt!
Goedemiddag @Plotter
Het moest helaas even duren, door ziekte en vakantie zijn we momenteel met minder moderators aan het werk, sorry! Ik heb de handeling inmiddels uitgevoerd wat binnen 1 uur effect moet hebben op je box 🙂
Gelukt. Dank @Jamyla !
Hoi @Lotte! Zou u dit ook voor mij kunnen doen? Ik heb hetzelfde probleem.
Diverse keren de Next gereset, helpt niet. Alvast bedankt!
Yes @jn26 dat heb ik voor je gefikst 🙂 laat je weten of dit het oplost voor je?
@Jamyla Gelukt. Dank u wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.