Vraag
Reacties
Oplossing
Dennis585
Level 2

Ziggo sport totaal werkt niet op Next

Per 4 april zou ik gratis Ziggo sport totaal gratis krijgen met mijn abonnement. Op mijn Ziggo Go app werken de zenders al wel, maar op mijn Next nog niet. Ik heb al gelezen dat dit een vaker voorkomend probleem is.

 

Kan dit z.s.m. gemaakt worden?

 

Alvast bedankt.

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Een warm welkom @Dennis585!  Het is inderdaad een probleem wat vaker voorkomt. Ik heb de mediabox een seintje gestuurd, als deze aangesloten is dan komt deze snel aan. Laat je weten of het probleem opgelost is? 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Dennis585
Level 2
Topicstarter

Ik heb gelezen dat die Ziggo medewerkers het probleem kunnen oplossen. Ik zit al 22 jaar bij Ziggo/UPC en gebruik nu pas voor het eerst het hulp forum.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Helaas las ik dat Ziggo medewerkers met ziekte te maken hebben en dat de reacties aanzienlijk minder zijn dan normaal op dit forum.

Dennis585
Level 2
Topicstarter

Nog steeds werkt Ziggo sport totaal niet op mijn Next en dat al een week niet .😂

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Een warm welkom @Dennis585!  Het is inderdaad een probleem wat vaker voorkomt. Ik heb de mediabox een seintje gestuurd, als deze aangesloten is dan komt deze snel aan. Laat je weten of het probleem opgelost is? 

Dennis585
Level 2
Topicstarter

Het heeft gewerkt en het werkt nu, bedankt en nog een fijne zonnige dag toegewenst.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Dennis585 Wat super, dankjewel jij ook! 

Plotter
Level 1

Hoi @Lotte! Zou je dit ook voor mij kunnen doen? Ik heb hetzelfde probleem. Alvast bedankt!

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Plotter

 

Het moest helaas even duren, door ziekte en vakantie zijn we momenteel met minder moderators aan het werk, sorry! Ik heb de handeling inmiddels uitgevoerd wat binnen 1 uur effect moet hebben op je box 🙂

0 Kudos
Plotter
Level 1

Gelukt. Dank @Jamyla !

0 Kudos
jn26
Level 2

Hoi @Lotte! Zou u dit ook voor mij kunnen doen? Ik heb hetzelfde probleem. 

Diverse keren de Next gereset, helpt niet. Alvast bedankt!

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes @jn26 dat heb ik voor je gefikst 🙂 laat je weten of dit het oplost voor je?

0 Kudos
jn26
Level 2

@Jamyla Gelukt. Dank u wel.  

0 Kudos