1
Vraag
2
Reacties
marlobraam

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo sport totaal vs Movies and Series

Vanuit combi Ziggo/Vodafone keuze tussen Sport Totaal of Movies and Series. Vind Sport Totaal NU 29/07/2019 niet boeiend. Veel herhalingen en eenzijdig. Ligt dit aan de vakantieperiode?
Mijn interesse is vooral F1 (heb ik al op kanaal14) en internationaal voetbal (heb ik ook op kanaal 14 al, maar zou meer keuze uit meer wedstrijden nog willen).

Is Sport Totaal een échte aanvulling voor MIJ of kan ik beter voor Movies and Series kiezen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat is iets wat alleen jij kan beslissen. Ik weet niet wat jouw interesses zijn 🙂
Ziggo Sport Totaal bestaat trouwens uit meer dan F1. Maar als je vooral geïnteresseerd bent in F1, dan kun je inderdaad misschien beter Movies & Series L kiezen. Mocht je daarna toch te veel missen, kun je de volgende maand zo weer terug gaan naar Ziggo Sport Totaal 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat is iets wat alleen jij kan beslissen. Ik weet niet wat jouw interesses zijn 🙂
Ziggo Sport Totaal bestaat trouwens uit meer dan F1. Maar als je vooral geïnteresseerd bent in F1, dan kun je inderdaad misschien beter Movies & Series L kiezen. Mocht je daarna toch te veel missen, kun je de volgende maand zo weer terug gaan naar Ziggo Sport Totaal 🙂

Groet,
Evert
marlobraam
Topicstarter
Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor je reactie met suggestie Evert.
Ik kies de eerste maand voor Movies en switch als de reguliere voetbalcompetities in Spanje/Engeland/Italië weer zijn begonnen naar Sport Totaal.

Als Sport Totaal me dan na een maand niet bevalt kan ik weer naar Movies.

Thnx en groet,
Marlo
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Dat lijkt me een goeie keuze!

Alvast veel kijk plezier! ?
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Dan heb ik nieuws voor je want die competities beginnen allemaal al in augustus. Engeland 8 augustus, Spanje 16 augustus, Italië 24 augustus.
marlobraam
Topicstarter
Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
2 middelste weken van augustus trek ik aan mijn kuierlatten, dus dan mis ik maar twee weekenden in augustus. Nog even kijken vanaf wanneer ik de wijziging naar Sport, in Mijn Ziggo kan opgeven.

Ik heb het maar druk met al dat Ziggo gedoe.

Nee dan vroeger, Nederland 1 en Nederland 2, dat was het en nog geen videobanden laat staan dvd's of blu-ray's.
Babbel

Level 6
  • 230Posts
  • 5Oplossingen
  • 141Likes
marlobraam wrote:
Knip

Ik heb het maar druk met al dat Ziggo gedoe.

Knip


Ach, je moet maar zo zien, je bent druk met dat gratis ziggo gedoe:grin::grin:
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Aan m'n kuierlatten trekken, weer een nieuw gezegde geleerd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic