NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al een abonnement op Ziggo sport totaal en wil daar nu ESPN eredivisie bij. Daar is een abonnement voor van 19,95. Maar ik zie nergens dat ik mijn abonnement kan uitbreiden. Is echt de enige oplossing om eerst mijn abonnement op ziggo sport totaal op te zeggen en een maand later een abonnement af te sluiten voor het dubbelpakket?
ESPN Eredivisie (voorheen FOX Sports Eredivisie) is het live voetbalkanaal van Nederland. Kijk met drie kanalen naar exclusief topvoetbal uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, Tweede Divisie en het TOTO KNVB-bekertoernooi.
Ja, als je voordeliger uit wil zijn wel.
Of neem een Vodafone mobiel abonnement af dan is Ziggo sport een keuze pakket.
Hey @Gnothi en welkom op onze Community!
Ik zie dat het intussen is geregeld, fijn! Als we via deze weg nog wat voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.