fjvbockel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Sport Compleet omzetten?

Op dit moment heb ik een apart espn-pakket en ziggo sport-totaal pakket voor €32,90. Kan dit omgezet worden naar het Sport compleet-pakket van €22,95? Graag ontvang ik hiervan een bevestiging per mail.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @fjvbockel
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Deze omzetting is zeker mogelijk! Bij deze heb ik de losse abonnementen ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal opgezegd en Sport Compleet á € 22,95 besteld. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en de omzetting is binnen 24 uur verwerkt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @fjvbockel
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Deze omzetting is zeker mogelijk! Bij deze heb ik de losse abonnementen ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal opgezegd en Sport Compleet á € 22,95 besteld. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en de omzetting is binnen 24 uur verwerkt 🙂

Uitgelicht topic