Internet is niet het meest stabiel op dit moment (2 Juni komt Group Go de straat openbreken om de kabel te vervangen) maar het is goed genoeg om te streamen en bijvoorbeeld ZiggoGo op de PC of Tablet te gebruiken. Het is echter een beetje mijl op zeven om een extern apparaat te gebruiken en dan over WiFi naar de TV te streamen, als normaliter de TV het zelf zou moeten kunnen...
En wat er gebeurd:
Ik tune een kanaal waarop OnDemand actief is, en druk op de rode knop zodra de popup rechtsonder verschijnt dat de functie beschikbaar is.
Dan krijg ik kortstondig het Ziggo logo te zien, waarna het hoofdmenu opkomt en voorzien wordt van inhoud (thumbnails voor series en films en zo)
Vanaf het moment dat het hoofdmenu opkomt reageert de TV op geen enkel AB commando, en na ongeveer een minuut klapt OnDemand er weer uit.
Ik krijg zelf enigszins het gevoel dat de TV gewoon uit zijn RAM loopt. Als ik een zwaardere site open in de ingebouwde browser zie ik iets vergelijkbaars, maar dan krijg ik iig nog de melding dat er onvoldoende geheugen vrij was...
Er zijn geen updates beschikbaar voor TheFrame.
Apps en zo werken wel (Prime Video, RTL XL, YouTube, Netflix, Disney+, etc.), maar voor Samsung TVs is er geen ZiggoGo app, dus dat gaat 'm niet worden... 😉