1
Vraag
2
Reacties
Floorjw

Stamgast
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo on demand - terugkijken

Ik kijk tv met CI+ module van Quantis..

sinds enige weken kan ik alleen nog maar naar NPO 1,2,3 terugkijken, bovendien staan er maar een paar programma’s om terug te kijken. Is dit in het kader van het Ziggo ontmoedigingsbeleid en om klanten de deur naar de concurrent te wijzen?

p.s. ik weet dat ik op Ziggo Go kan terugkijken, maar het gaat om terugkijken op de tv

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14908Likes

De commerciëlen hebben zich volledig terug getrokken uit Uitzending gemist.

De NPO is gebonden aan wat de makers en eigenaren van de programma's wensen, zoals de Britse series die je niet terug kan kijken.

Zij willen dat je via hun app terugkijkt en het liefst betaald voor nog meer terugkijk en vooruitkijk mogelijkheden.

Apps b.v.: KIJK / NPO Start / RTL XL / NLZIET

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14908Likes

De commerciëlen hebben zich volledig terug getrokken uit Uitzending gemist.

De NPO is gebonden aan wat de makers en eigenaren van de programma's wensen, zoals de Britse series die je niet terug kan kijken.

Zij willen dat je via hun app terugkijkt en het liefst betaald voor nog meer terugkijk en vooruitkijk mogelijkheden.

Apps b.v.: KIJK / NPO Start / RTL XL / NLZIET

Floorjw
topicstarter
Stamgast
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

op Canal Digitaal kan ik letterlijk ALLE programma’s terugkijken, gratis welteverstaan. Is dan wel vreemd dat Ziggo slechts een enkel programma er op mag zetten…….

RoWi.
Expert
Expert
  • 13859Posts
  • 607Oplossingen
  • 3910Likes

Het uitzending gemist systeem waar dit om gaat is een verouderd systeem. 

Via Ziggo Go en de nieuwere Mediaboxen kunnen we ook bijna alles terugkijken. 

Ziggo bepaald verder niet wat er beschikbaar is dat zijn de content eigenaren.

youriy
Expert
Expert
  • 2167Posts
  • 120Oplossingen
  • 409Likes

Ziggo zou tv- gemist beter helemaal kunnen schrappen. Stelt niets meer voor.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14908Likes

@Floorjw  schreef:

op Canal Digitaal kan ik letterlijk ALLE programma’s terugkijken, gratis welteverstaan. Is dan wel vreemd dat Ziggo slechts een enkel programma er op mag zetten…….

@Floorjw Bij Ziggo kun je ook vrijwel alles gratis opnemen en terugkijken met de Next, de Next mini en Ziggo Go mogelijkheden met apps en browser.

Uitzending gemist is een techniek waar de commerciëlen geen moeite meer in willen steken en geen content meer willen aanleveren en wat al een tijdje aan het uitdoven is en de doelgroep te klein is geworden voor de moeite en de tijd en het geld.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Floorjw

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt 😞 Via Ziggo Go of andere mediaboxen kun je inderdaad wel terugkijken. We kunnen altijd even naar je abonnement kijken als je dat wil 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic