1
Vraag
2
Reacties
CharlottevdVen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo on demand: Slechts 4 zenders te zien

Tot vorige week kon ik via het TV kanaal 'Ziggo on Demand' zenders/programma's terug kijken (CI-module), nu krijg ik helaas nog slechts 4 zenders te zien. Kan iemand aangeven waar dat aan zou kunnen liggen? 

 

Alvast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Steeds meer aanbieders trekken zich terug uit Uitzending gemist, zij gebruiken hun eigen apps zoals Kijk en RTL XL.

CharlottevdVen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank jullie voor de reacties, ik zag inderdaad dat dit 'on-demand' via internet (zonder mediabox) ook het geval is. Toch vreemd dat de klantenservice van Ziggo dit niet weet te melden als ik daarvoor bel. Anyway, bedankt voor de hulp! Enige optie lijkt de aanschaf van een next mini te zijn (en ook met die oplossing moet ik zelf komen bij Ziggo). 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk abonnement heb je momenteen ?

 

ik geval tv compleet of tv max next hebt kun je voor 4 euro per maand de next mini huren.

 

anders kun je upgrade naar tv start next mini + internet start compleet of giga

 

en voor de gewone next tv compleet of tv max next + internet start compleet of

giga

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @CharlottevdVen! Welkom op de Ziggo Community! 

Fijn dat je via hier toch het antwoord hebt ontvangen. Laten we eens naar je abonnement kijken om uit te zoeken wat er mogelijk is. Kun je je Community profiel bijwerken met je postcode en huisnummer? Dan kan ik het nakijken! Laat je weten wanneer je deze gegevens hebt aangevuld? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic