1
Vraag
2
Reacties
Yvette1

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo on demand: Nieuwe afleveringen niet te vinden op TV

Hey allemaal,

 

ik had een vraagje over de ziggo on demand op de tv hoe het kan dat veel series zoals ncis, fbi ( most wanted/international) en the rookie waarom die niet als die op tv zijn geweest( nieuwe afleveringen) ze niet te vinden zijn via de on demand op de tv. Maar wel via de ziggo go app die ik niet op mijn tv kan zetten(lg) en dus via een laptop of tablet moet verbinden om die afleveringen te zien. Ik zou verwachten dat je die dan ook via on demand te zien zouden moeten zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Yvette1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Lotte top om te horen dat de mediabox omgewisseld kan worden. Ik heb het net met een collega geregeld hij wordt zsm opgestuurd dankjewel voor de info.

Bekijk in context

10 Reacties 10
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Wat bedoel je precies met ' ziggo on demand op de tv '?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Yvette1

Wat bedoel je precies met On demand op de TV? Wil je dit toelichten? En wil je daarnaast ook je postcode en huisnummer toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik voor je opzoek naar de oorzaak en je helpen aan een oplossing! 😄 

Yvette1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Als je het rode knopje op je afstandsbediening indrukt krijg je interactieve tv/ ziggo on demand staat er dan als je het afsluit.

Yvette1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey madelon,

 

Als je het rode knopje op je afstandsbediening indrukt krijg je interactieve tv/ ziggo on demand, staat er dan als je het afsluit. Dus neem aan dat dat het ook is toch? Ik heb mijn profiel geupdate👍

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Op deze manier kun je alleen van npo1,2,3 en de belgische zenders heel beperkt en in een heel matige beeldkwaliteit programma's terugzien. Het is helaas niet anders.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@youriy Met de rode knop kun je ook Movies en Series kijken als je daar op geabonneerd bent.

On Demand een film of serie kijken | Klantenservice | Ziggo

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Dat weet ik , maar de topicstarter vroeg naar het terugkijken van tv-series die op tv zijn geweest.

Yvette1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou via deze manier kan ik behoorlijk veel terug kijken niet alleen npo 1,2,3 of belgische zenders. Net5 veronica series ook veel alleen sommige niet maar dan wel via de ziggo app via een tablet dat snap ik dan niet waarom je verschil hebt in series die je wel kan terugkijken van dezelfde zender.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Yvette1 Ik heb even gekeken maar je hebt een ouder type mediabox van ons. We kunnen deze kosteloos omwisselen naar een mediabox Next mini. Is dit een idee? Daar werkt het on demand menu een stukje anders. 

Yvette1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Lotte top om te horen dat de mediabox omgewisseld kan worden. Ik heb het net met een collega geregeld hij wordt zsm opgestuurd dankjewel voor de info.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic