HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Vraagje:
Ik heb een tv die geschikt is voor interactieve tv (LG) en wanneer ik op de rode knop druk wordt ik doorgeleid naar NPO start. Op mijn oude samsung tv werd ik na een druk op de rode knop verbonden met Ziggo start.
Nu wil ik graag op de LG tv ook doorverbonden worden naar ziggo start (of ziggo on demand) iemand enig idee hoe ik dit kan/moet instellen?
Groet,
Arjan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oorzaak bleek een verouderde ci+ module.
Nieuwe module (1.3) geplaatst en het was opgelost, waarom NPO start wel werkte en ziggo on demand niet, snap ik niet maar het is opgelost.
Allen bedankt voor het meedenken!
Kijk eens bij de ''on demand'' instellingen van je LG,
Ik ga het vanavond even proberen, het topic dat @youriy aanhaalt was zeer nuttig dus gaat vast lukken.
Alvast bedankt
Oorzaak bleek een verouderde ci+ module.
Nieuwe module (1.3) geplaatst en het was opgelost, waarom NPO start wel werkte en ziggo on demand niet, snap ik niet maar het is opgelost.
Allen bedankt voor het meedenken!
Voor Npo start heb je geen module nodig vandaar dat dat wel werkte.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...