1
Vraag
2
Reacties
Sipke de Vries

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo on demand niet bereikbaar (iTV_540)

Goedenavond,

Wij hebben al een paar dagen geen verbinding meer met Ziggo on de mand. Er komt een melding van geen signaal en even later de foutcode iTV_540.

Die heb ik opgezocht en alle stappen doorlopen, tot het opnieuw installeren van de zender, nadat ik de fabrieksinstellingen heb hersteld.

Graag hulp hierbij.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de tv al 30 seconde van de stroom gehad ?

 

welk type tv?

Bekijk in context

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op advies van iemand de stekker uit het stopcontact gehaald 

Prima oplossing, alles doet weer.

Bekijk in context

8 Reacties 8
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

om welke mediabox en of tv met ci+ modele gaat het ?

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Er zit een Ci module in de Sony smart TV.

Via kabel met het modem verbonden, naast de coax kabel voor de zenders 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de tv al 30 seconde van de stroom gehad ?

 

welk type tv?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Sipke de Vries! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Jammer dat je geen gebruik meer kunt maken van On Demand en dat je een foutmelding krijgt! Goed dat je zelf al zoveel stappen hebt doorgelopen. Maakt je gebruik van een dongle of is je tv aangesloten op het internet? Je hebt de CI+ module ook al opnieuw geïnstalleerd via deze stappen

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De TV is via en kabel op het Ziggo modem aangesloten, dus geen Wifi.

De Ci-module is opnieuw geinstalleerd. Dat kom je ook tegen als je de oplossingen doorloopt van d foutmelding iTV_540.

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de stroom nog niet eraf gehad, zal ik proberen.

Het is en Sony Smart TV 32", een kleintje tegenwoordig, van 2 jaren oud.

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De stekker eruit, dat is nu de oplossing. Ziggo on demand doet het weer.

Bedankt.

Sipke de Vries
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op advies van iemand de stekker uit het stopcontact gehaald 

Prima oplossing, alles doet weer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic