Hey Ziggo Community,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende, ik heb van al geprobeerd maar kom er niet uit.
Ik heb sinds een jaar een LG OLED C7 tv. Ik kijk tv middels een CI+ module.
Normaliter wanneer je een tv uit standby haalt, geeft de CI+ module tweemaal een popup weer met een rode toests en de tekst Ziggo on Demand. Vervolgens wanneer je op de rode knop drukt kom je in het Ziggo on Demand menu. Beide werken niet op mijn LG TV.
Het volgende heb ik allemaal geprobeerd:
- Getest of de rode toets defect is op de afstandsbediening. Deze werkt, wanneer ik op de scrollknop klik, kan ik vervolgens met de rode toets een ondertiteling selecteren, hier reageert de tv wel op.
- hbb-tv in en uitgeschakeld, zonder resultaat.
- Bekabeling gecontroleerd, alles is nieuw, AOP is nieuw, vervolgens gaat er een Hirschmann 4G dekkende kabel na een Hischmann HMV41 versterker, vanuit de versterker loopt er een Hirschmann 4G dekkende kabel naar mijn LG tv.
- Andere CI+ module geprobeerd.
- Andere Smartcard geprobeerd.
- Op mijn Sony tv boven werkt Ziggo on Demand wel gewoon.
- LG tv geüpdate naar de nieuwste versie middels usb-stick (05.80.15).
- LG tv teruggezet naar fabrieksinstellingen, hierdoor raakte ik mijn gecalibreerde instellingen kwijt. Deze heb ik dan weer opnieuw ingesteld met een CalMAN 6 en bijbehorend DV profiel.
- Ziggo klantenservice gebeld, zij kunnen een monteur sturen, maar als het niet aan hun signaal ligt kost het mij € 50,-. Signaal is prima, ik heb omdat het signaal juist slecht was toen ik hier naar verhuist ben alle kabels vervangen en een versterker geplaatst. Ook toen is een monteur langsgeweest die alles heeft doorgemeten en dat het in orde is.
- LG klantenservice gebeld, alles nagelopen, mijn tv functioneert na behoren.
- CI+ module gereset en geüpdate. Instellingen van popup staat op 2 en Ziggo on Demand status is geactiveerd.
Iemand anders met een soortgelijke ervaring en hoe dit is verholpen? Ik zou jullie erg dankbaar zijn!
Met vriendelijke groet.