pmjanssen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo next - Replay of verder kijken niet mogelijk

Beste Ziggo,

 

Wij ervaren zeer regelmatig dat we een opname of replay tv uitzending niet "verder kijken" kunnen maar deze dan gewoon steeds opnieuw begint. Het probleem is niet reproduceerbaar en komt dus niet altijd voor. 

 

Is dit bij jullie een bekend probleem?

Zijn er meer next gebruikers die dit ervaren?

 

Hoop dat de oorzaak gevonden word een het probleem verholpen kan worden want het is verder een ideale functie. 

 

Groet

Patrick Janssen 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ben je vlak bij het eind van het programma dan ziet de cloud dit als ''bekeken''

Hetzelfde bij het begin maar dan ''niet bekeken''

Anders komt bij mij ook sporadisch voor, dat kun je voorkomen door niet gelijk naar live tv te gaan, maar een return oid. als tussenstap te gebruiken..

Bekijk in context

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @pmjanssen! Zwaar irritant dat je continu opnieuw moet beginnen, terwijl je al een groot gedeelte hebt gezien. Kan mij goed voorstellen dat dit niet prettig is, terwijl de optie juist heel handig is. 
Het is inderdaad bij ons bekend en we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt de stap van @Steefb proberen, misschien dat dit voor jou ook werkt. 

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pmjanssen,

 

Op dit moment werkt het hervatten van de opnames en terugkijken weer zoals verwacht. Ervaar je deze problemen nog steeds?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik kom het vaker tegen op dit forum en het is bekend bij Ziggo dat dat niet lekker werkt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ben je vlak bij het eind van het programma dan ziet de cloud dit als ''bekeken''

Hetzelfde bij het begin maar dan ''niet bekeken''

Anders komt bij mij ook sporadisch voor, dat kun je voorkomen door niet gelijk naar live tv te gaan, maar een return oid. als tussenstap te gebruiken..

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @pmjanssen! Zwaar irritant dat je continu opnieuw moet beginnen, terwijl je al een groot gedeelte hebt gezien. Kan mij goed voorstellen dat dit niet prettig is, terwijl de optie juist heel handig is. 
Het is inderdaad bij ons bekend en we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt de stap van @Steefb proberen, misschien dat dit voor jou ook werkt. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pmjanssen,

 

Op dit moment werkt het hervatten van de opnames en terugkijken weer zoals verwacht. Ervaar je deze problemen nog steeds?

Uitgelicht topic