1
Vraag
2
Reacties
HansvD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo movies & series activeren lukt niet

Gratis movies & series activeren lukt niet. Het inloggen bij mijn Ziggo lukt ook niet sinds ik de twee Ziggo en vodafone 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @HansvD! Welkom hier op de Ziggo Community nog 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden en afgelopen dinsdag je eerste topic hebt geopend hier!

 

Ik zie dat ik net wat te laat ben want als het goed is heb je gistermiddag nog contact met onze helpdesk gehad hierover. Het Movies & Series L zenderpakket is geactiveerd door mijn collega en zou inmiddels moeten werken. Hopelijk geniet je hier met volle teugen van. Hier in ieder geval enkele tips voor top HBO series 😉
 

Verder valt me op dat je volgens mijn systeem momenteel geen actieve Mijn Ziggo account hebt. Heb je hier nog met mijn collega bij de helpdesk over gesproken? Probeer eventueel via deze pagina een nieuwe account aan te maken en vervolgens in te loggen. Wie weet lukt het dan! Zo niet, dan horen we uiteraard graag waar je blijft steken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Gratis Movies en Series bestaat niet, deze zit in het Complete abonnement.

 

Of bedoel je Movies en Series L wat je krijgt vanwege de koppeling Vodafone en Ziggo?

 

Wat krijg je te zien als je inlogt via www.ziggo.nl rechts bovenin?

Als je dan een pagina ziet met Vodafone en Ziggo klik dan op Naar Mijn Ziggo rechts bovenin.

Wat gebeurt er dan?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @HansvD! Welkom hier op de Ziggo Community nog 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden en afgelopen dinsdag je eerste topic hebt geopend hier!

 

Ik zie dat ik net wat te laat ben want als het goed is heb je gistermiddag nog contact met onze helpdesk gehad hierover. Het Movies & Series L zenderpakket is geactiveerd door mijn collega en zou inmiddels moeten werken. Hopelijk geniet je hier met volle teugen van. Hier in ieder geval enkele tips voor top HBO series 😉
 

Verder valt me op dat je volgens mijn systeem momenteel geen actieve Mijn Ziggo account hebt. Heb je hier nog met mijn collega bij de helpdesk over gesproken? Probeer eventueel via deze pagina een nieuwe account aan te maken en vervolgens in te loggen. Wie weet lukt het dan! Zo niet, dan horen we uiteraard graag waar je blijft steken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic