1
Vraag
2
Reacties
pigfoetus

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo mediabox wordt te warme en schakelt uit.

Hi. Mijn ziggo mediabox wordt te warm en schakelt uit (na 10 minuten). De ventilator aan de onderkant lijkt niet te werken. Ik denk dat ik een vervanging nodig heb.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @pigfoetus
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Een nieuwe mediabox lijkt mij in dit geval ook zeker de oplossing. Het is namelijk geen goed teken als de Mediabox XL zo heet wordt dat hij vervolgens uitslaat. We kunnen in deze situatie 2 dingen doen, namelijk een vervangende Mediabox XL toesturen of jouw pakket aanpassen zodat je een Mediabox Next ontvangt. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Laat je weten wat jouw voorkeur heeft? Dan maak ik het in orde 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @pigfoetus ,

De ventilator draait helemaal niet?

Je hebt bij vervanging meestal 2 opties:of een vervangende XL of een Next.De next kost meestal 50 cent meer, maar ik zie dat de moderators die de laatste tijd ook zonder meerprijs versturen.Sowieso word die 50 cent ruim terugbetaald door het verschil in verbruik.

Maar het zou ook kunnen dat je abonnement niet geschikt is voor een next, je zal dan je abonnement aan moeten laten passen of een nieuwe XL moeten nemen.

pigfoetus
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De ventilator draait helemaal niet.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ok, dan zal die mediabox vervangen moeten worden.

De moderator komt langs en zal je de opties voorleggen wat bij jouw abonnement van toepassing is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @pigfoetus
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Een nieuwe mediabox lijkt mij in dit geval ook zeker de oplossing. Het is namelijk geen goed teken als de Mediabox XL zo heet wordt dat hij vervolgens uitslaat. We kunnen in deze situatie 2 dingen doen, namelijk een vervangende Mediabox XL toesturen of jouw pakket aanpassen zodat je een Mediabox Next ontvangt. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Laat je weten wat jouw voorkeur heeft? Dan maak ik het in orde 🙂

pigfoetus
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Cecilia. 

Ik kies de Mediabox Next.

Je hebt mijn accountgegevens en adres. Stuur je een e-mail om te bevestigen en instructies te sturen voor het retourneren van de kapotte mediabox?

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Mooie en klantvriendelijke oplossing van Ziggo. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ik heb het in orde gemaakt @pigfoetus. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Spoedig zul je ook een retourdoos ontvangen om de Mediabox XL naar ons terug te sturen via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic