1
Vraag
2
Reacties
Borgert

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo mediabox in Spanje gebruiken mogelijk?

Kan ik mijn Ziggo mediabox bij een verblijf in de winter in 🇪🇸 meenemen om daar tv te 👀 is mijn vraag.

29 Reacties 29
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Borgert 

Het meest eenvoudig zou zijn een laptop met de TV verbinden en via www.ziggogo.tv kijken.

 

Dan heeft u geen Chromecast nodig. Daar is uiteraard wel een goede verbinding voor nodig.

Borgert
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dus  💻 meenemen naar 🇪🇸 met ZiggoGo erop maar wat verschilt dan mijn 💻 t.o.v. mijn 📱 met ZiggoGo erop?

Thijsvu

Level 4
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Als je de Laptop verbind met HDMI, wordt het beeld direct doorgegeven over de kabel.
Wanneer je een Smartphone of Tablet gebruikt wordt het vanuit je apparaat naar TV verzonden over WiFi.
Bekabelde verbindingen zijn vrijwel altijd beter.

McRW

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb (in Kroatië) via WiFi en mijn macBook via Safari ZiggoTV gekeken. Met een adapter en HDMI kabel aangesloten op de aanwezige TV.

Borgert
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

probeer nu ZigoGo te installeren op een Windows7 laptop die ik nog had staan met Google Chrome erop maar krijg de melding “! an error occurred”, heb wel Ziggo safeonline op deze laptop al staan en kan wel gewoon mijn Ziggo account op deze laptop benaderen. Hoe krijg ik ook ZiggoGo op deze laptop voor in 🇪🇸 met een HDMI kabel Ziggo’s 👀?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@RoWi.  schreef:

@Borgert 

Het meest eenvoudig zou zijn een laptop met de TV verbinden en via www.ziggogo.tv kijken.


 

Borgert
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ook als ik dit intik krijg ik dezelfde melding (helaas)

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Wellicht kijken of de Google Chrome-versie te updaten is, of een andere browser (Edge, Firefox) proberen?

Borgert
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Top AlexHelpt, Google Chrome geüpdatet of opnieuw geïnstalleerd en nu ZiggoGo als de 🚒, dank!

Borgert
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nu ook nogeens mijn laptop met ZiggoGo erop via een HDMI kabel hier op mijn tv thuis aangesloten en slecht beeld maar met een andere HDMI kabel die ik ook nog had liggen, een highspeed kabel, nu perfect beeld!  Nu nog Viaplay app installeren op de laptop zodat ik 🏎 kan 👀 in 🇪🇸 in maart 2023 ☺️.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic