Hallo, land
Het idee van Yoshi,was een prima idee.Moest
alleen de koptelefoon installeren.
In eerste instantie dacht ik,dat het met de koptelefoon een beter geluid gaf.Dat is eigenlijk ook zo,maar mijn ervaring in het verleden was ook al zo,dat ik luisteren met de koptelefoon als beter ervaar.
Ik heb de TV met interne speakers van de TV en de koptelefoon beluisterd.Resultaat:Wel een beetje verschil,maar het slechte geluid bleef aanwezig.Met name op TV Noord en tijdens reclames.
De meeste radio uitzendingen via de TV,waren uitermate slecht.MET en zonder koptelefoon.Ik heb de radio uitzending via de TV langdurig beluisterd.Alle 108 zenders.Niet dat ik ze allemaal nodig heb....Maar gewoon als test.Concusie,m
Merendeel gewoon slecht.Nu en dan een redelijke zender.Zowel met als zonder koptelefoon.
Om echt alles uit te sluiten.Ik het de 2 televiesie apart aangesloten op de volgende wijze:
Coaxkabel vanuit TV in de coax muuraansluiting.
Coaxkabel vanuit TV met Ci+ kaart in de coax muuraansluiting.
- Coaxkabel vanuit TV met Next box in de coax muuraansluiting .
Dat het ik dus met beide televisies gedaan!!!
Resultaat: GEEN verschil!!!!
Voor de goede orde.Ik heb de interne luidsprekers van de TV gebruikt,omdat ik anders niet kon koppelen met de koptelefoon.
Kortom,alles,maar dan ook alles wat ik heb geprobeerd,heeft geen teruggaat opgeleverd.Met kennis van de monteurs,leverancier van de TV en de leden van deze community.
Gehoorproblemen bij mezelf is in lichte mate aanwezig,maar zeker niet in die mate,dat ik zelf de storingen kan horen.
Akoestiek zal,zeker meespelen,maar waarom hoor ik dat,als ik Spotify
gebruik,de storing dan helemaal niet.
Korton.De situatie is nog steeds hopeloos.Ik nodig iedereen uit om eens te komen luisteren.
En een oproep aan Ziggo!!!! Ik neem aan,dat dit topic ök door medewerkers van Ziggo wordt gelezen.Via dit topic ben ik inmiddels ervan overtuigt,dat een goed audio mogelijk zijn.Dan kan en mag het toch niet zo zijn,dat Ziggo een klant met deze problemen,niet de service aanlevert,wat de van een groot bedrijf mag verwachten?
Ja,ik weet het,het aangeleverde signaal in mijn huis is goed.
Maar verder ben ik uiterst tevreden.
DUS ZIGGO.Doe er iets aan.
Alle leden van de communiteit. Heel hartelijk dank ver de inspanningen en de raadgevingen.Helaas,ik sop ermee en geef het op.
Tenzij Ziggo iets van zich laat horen!!!