Dank je wel voor de inspanning.
Ik begrijp, dat het een verwarrend verhaal is.
Uitgerekend op de momenten dat de monteur er was, gaf het geluid geen erge storing, denk ik. Ook al, omdat het geluidsniveau erg variabel is.
Ik heb waardering voor de inspanning van Ziggo, om het probleem te achterhalen.
Maar om te zeggen dat de aansluiting goed is en dat er verder niets aan te doen is, dat vind ik te gemakkelijk.
Formeel zal het allemaal juist zijn, wat Ziggo heeft gedaan.
Maar ik zal het als een goede service ervaren, als ik, samen met Ziggo, tot een oplossing zal komen. Voor mij valt niet te begrijpen, dat er op 2 toestellen in huis dezelfde storing aanwezig is.
De storing is echt wel aanwezig, alleen zeer variabel.
Alleen ik moet Ziggo overtuigen, dat het wel zo is.
Daarom is mijn vraag aan Ziggo. Er zal bij Ziggo toch wel iemand aanwezig zijn, om hier verder in te duiken?
Ik begrijp, dat ik als een lastige klant wordt ervaren en begin soms aan mijzelf te twijfelen.
Toch wil ik nog een poging wagen om het op te lossen.
Ik zal proberen geluid opnames te maken van de storing.En daarna met een expert van Ziggo het beluisteren. Daarbij heb ik wel de hulp van Ziggo nodig, op welke wijze ik die opnames kan doen.
Als die opnames geen overtuigend bewijs leveren, dat weet ik het ook niet meer.
Ik hoop, dat deze werkwijze tot een oplossing zal komen.
Nogmaals, ik zal het waarderen, ondanks dat Ziggo aan haar verplichtingen heeft voldaan, tot een oplossing komen.
Ziggo is ook niet gebaat,bij een zeer ontevreden klant.
Gr. Jan