Hallo Ronihd
Dank voor je reactie,
Ik heb uiteraard een andere mening als jij.
Als er 5 monteurs bij mij zijn geweest en de instelling en aansluiting hebben goedgekeurd,dan begrijp ik niet,waardoor ik een slecht geluid heb.De monteurs vonden het niet geweldig klinken,hoewel ze in het rapport anders aangaven.....
Maar OK,ik geef je het voordeel van de twijfel.
TV is nieuw en goed.LG Oled55CX6LA 4K.
Internet verbinding ook goed.
Geluid is slecht bij reclame op TV.
Als er gewoon gesproken wordt,is het goed,zodra er muziek bijkomt,is het heel slecht.Regionale zender ook nu en dan slecht.
Geluid van radio via de TV is gewoon slecht,bij bijna alle zenders.
Hoewel dat erg varieert.
Krijg het gevoel,dat het geluid niet synchroon,dus door elkaar heen is gehusseld.
Als ik de Nextbox niet gebruik,heb ik dezelfde storing.Ook op een ander TV in huis.
Spotify en Deezer via de Sonos Arc is wel goed.
Ik begrijp niet,dat Ziggo een klant met dit probleem zo laat zitten.
In wonderen geloof ik na 1 jaar!!! eigenlijk niet meer,maar ik wacht af....
OH ja,ik ben bereid om iedere geluidsexpert toe te laten,om ook een oordeel te vormen over het geluid.
Groeten, Jan