1
Vraag
2
Reageer en help mee
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Ziggo komt met sportbundel FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal

Kabelaar Ziggo biedt sinds vandaag een nieuwe sportbundel aan met daarin FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal. De bundel is voor 19,95 euro per maand beschikbaar.

FOX Sports Compleet, de complete bundel met FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International komt te vervallen bij de aanbieder.

Lees verder (Bron: Mediamagazine.nl): https://mediamagazine.nl/ziggo-komt-met-sportbundel-fox-sports-eredivisie-en-ziggo-sport-totaal/

Website Ziggo: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/ziggo-sport-totaal-en-fox-sports-eredivisie/
16 Reacties 16
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Volgens Breedbandwinkel.nl: Bestaande klanten met FOX Sports Compleet blijven het oude tarief van 24,95 euro per maand betalen.
John M.

Level 7
  • 166Posts
  • 2Oplossingen
  • 50Likes
Op zich een interessante prijs. Maar wat als je reeds door middel van een gratis pakket al Ziggo Sport Totaal hebt?
raymondsober

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goed bericht, dank.

Ik ben overigens wel benieuwd of er een mogelijkheid is om het huidige abonnement met alleen foxsports compleet de combineren met het nieuwe abonnement. Ik weet het, tegen beter weten in, maar toch..

Daarnaast, ik heb vorige week pas het foxsports compleet abonnement besteld en gekregen en nu dit abonnement er is, is dat meer dan voldoende. Ik zal Ziggo eens bellen om te vragen wat mogelijk is. :innocent:
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Snap niet dat Ziggo het sport gebeuren DUURDER maakt :l
Namelijk een rekensom als je nu zowel binnenlandse sport als buitenlandse sport wenst te volgen.. dan moet je dus 19,95 eur + 12,95 EUR maakt 32,90 euro per maand betalen... en als je al 100% Ziggo klant bent.. dus ook mobiele tak (Vodafone) dan heb je totaal NIETS aan deze bundel.
Lijkt dus of de mensen die dit hebben bedacht en ingevoerd... niet nadenken.. ook is het domme dat compleet gedeelte komt te vervallen.
Vergeet Ziggo soms dat wij straks ook op de Ziggo lijn naar bijvoorbeeld T-Mobile over kunnen stappen?
Ik heb nu bijvoorbeeld Fox sports compleet en betaal daar 25 euro per maand voor (afgerond)... dus ben daar goedkoper mee uit... omdat Ziggo sport totaal via vodafone gratis is of Ziggo moet met een goed alternatief komen voor bestaande klanten.. maar ken Ziggo al toen het nog UPC was.. dus neen..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Vooropgesteld; ik ben niet aanwezig bij vergaderingen van dergelijke besluiten ;-). Dus ik heb hier in principe niets over te zeggen.
Wel was mijn eerste gedachte: leuk aanbod. Ik begreep niet goed waarom Fox Sports international op deze manier wat buiten werd gesloten, maar krijg van veel mensen om mij heen te horen dat er eigenlijk (mag ik dit zeggen? Natuurlijk is het ook een kwestie van smaak) nog maar weinig echt grote dingen op Fox Sports International komen. Veel van de dingen die hierop populair waren zijn inmiddels overgenomen door bijvoorbeeld Ziggo Sport of Veronica. Met het oog daarop is het natuurlijk voor veel mensen juist prettig dat de combinatie Fox eredivisie - Ziggo Sport Totaal gemaakt wordt.

Voor mij persoonlijk is het ook wel een goede optie. Ik combineer (uiteraard) Ziggo met Vodafone en heb dus recht op 1 van de gratis extra's. Nou kijken we thuis graag naar series als Game of Thrones (dus Movies en Series L is gewenst), maar ook naar veel buitenlandse voetbalcompetities (dus Ziggo Sport Totaal is gewenst). Op dit moment heb ik Ziggo Sport Totaal als gratis optie en Ziggo Movies en Series XL als losse optie. Daarnaast betaal ik ook nog voor Fox Sports Eredivisie. Even geteld, kom ik met deze 3 pakketten op 29,90 per maand (Ziggo Sport Totaal dus gratis).
Met het nieuwe abonnement kies ik voor Movies & Series L gratis en Fox Sports Eredivisie + Ziggo Sport Totaal in voordeelbundel. Dan betaal ik slechts 19,95 per maand voor deze 3 pakketten. Daar moet bij gezegd; ik heb dan Movies en Series L en dus niet XL. Maar naar de zenders uit XL wordt vrijwel niet gekeken.

Goed. Ik denk dat er dus zeker wel situaties zijn waarbij het niet goed uitvalt (zoals jij aangeeft; Ziggo Sport Totaal al gratis en nu 24,95 voor Fox Sports Compleet). Maar voor de meesten valt het denk ik positief uit.
Mag ik vragen naar welke sporten je op Fox Sport International kijkt? Gewoon omdat ik benieuwd ben naar wat hier zoal nog bekeken wordt.

Ik zet jouw voorbeeld overigens wel nog even door intern. Wie weet wordt hier nog iets mee gedaan 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
jrmetz wrote:
Op zich een interessante prijs. Maar wat als je reeds door middel van een gratis pakket al Ziggo Sport Totaal hebt?


Daar verandert niets aan. Mocht je dit pakket van 19,95 afsluiten, kan je natuurlijk voor 1 van de andere gratis pakketten kiezen. Movies en Series L, bijvoorbeeld 🙂
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Lycke Ziggo Ik volg bijvoorbeeld veel tennis, zoals Kiki Bertens bijvoorbeeld... die vechtsporten gaan vanzelf wel weer naar Fox omdat John de mol en UFC wel in moeten zien dat Veronica te weinig plek heeft qua uitzendtijden.
Ook volg ik honkbal..
Ook moet je dan wel bedenken als je voor Series L gaat dat je dan enkel HBO content kan kijken en niet de extra zenders.
Ik kijk ook wel eens naar NPO Politiek/buitenlandse nieuwszenders ID etc. bijvoorbeeld.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ik volg bijvoorbeeld Tennis en Honkbal op Fox Sports, vooral omdat de WTA het meest en moet zeggen op een betere manier op Fox Sports wordt uitgezonden.
Ziggo Sport plempt tijdens de wedstrijd gewoon reclame tussendoor.. iets wat Fox niet doet.
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Ik weet niet, maar misschien heb ik wel een verkeerde rekenmachine 🙂
Maar als Ziggosport en Fox erdivisie €19,95 kost en Ziggosport €14,95 dan is het toch logisch dat je bij je gratis Ziggosport maar €5,00 hoeft bij te betalen op Fox?
Of ben ik nu gek?
Ik waarschuw je als je ja zegt! :cat:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Huistijger wrote:
Ik weet niet, maar misschien heb ik wel een verkeerde rekenmachine 🙂
Maar als Ziggosport en Fox erdivisie €19,95 kost en Ziggosport €14,95 dan is het toch logisch dat je bij je gratis Ziggosport maar €5,00 hoeft bij te betalen op Fox?
Of ben ik nu gek?
Ik waarschuw je als je ja zegt! :cat:



Je bent niet gek, maar zo werkt het niet.

Kijk bijvoorbeeld naar Ziggo Movies en Series.
Je hebt bij een TV Complete Ziggo Movies en Series in je abonnement zitten. Iets waar je los 6,95 voor zou betalen.
Maar wil je Movies en Series XL, betaal je hier gewoon 11,95 voor en krijg je niet 6,95 korting daarop, wanneer je Movies en Series al in je Complete abonnement hebt.

Het gaat om een combinatievoordeel, en dus geen 2 losse abonnementen.
Joecks

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Ziggo Max , dat is inclusief movies en series XL.. Als Ziggo en Vodafone abonnee heb ik daarbij gratis Ziggo sport bij genomen. Ik zou dus , al ik ook Fox Sport wil hebben, hier 17,95 extra voor moeten betalen...

Geen Vodafone klanten die ook Ziggo sport in het pakket hebben betalen voor Fox Sport 2 euro extra !

Voor Ziggo Max klanten met Vodafone een slechte deal... Daar had Ziggo ook wel iets voor mogen bedenken om te gemoed te komen.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Joecks Klopt idd.. ja er zijn een aantal internationale sporten naar Veronica en Ziggo Sport gegaan.. maar heel veel ook niet.. NFL/Honkbal/Tennis is gewoon bij Fox Sports gebleven.
Laat de directie anders hier met een ferme uitleg komen waarom Ziggo wat al de duurste provider van Nederland is... Fox nog duurder maakt.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Joecks en Lycke Ziggo Ik betaal nu voor fox sports compleet 24,95 per maand wat al prijzig is... met de nieuwe situatie wordt het duurder;
Optie a) Ziggo sport totaal en Eredivise; 19,95 per maand + Fox Sports Internationaal van 12,95 per maand maakt een eind bedrag van 32,95 per maand.
Maar stel.. je hebt Vodafone en Ziggo Sport totaal al gratis.. dan kies je voor optie b;
Fox Sports Eredivisie 17,95 per maand + Fox Spots Internationaal 12,95 per maand maakt een eind bedrag van 30,90 per maand.

Optie a maakt het duurder; 32,95 - 24,95 = 8 euro duurder.
optie b maakt het ook duurder; 30,90 - 24,95 = 5,95 duurder.

Houd je het pakket 12 maanden aan, dan ben je optie a 8 x 12 = 96 euro duurder uit en met optie b 71,40 euro duurder... dit is dus GEEN aanbieding maar een VERHOGING van het abonnement en laat mij raden; in Juni een extra Ziggo belasting erbij natuurlijk...
Verwijderd account
Niet van toepassing
heb nu ook foxsport eredivisie en ziggo sport totaal

mooie aktie ziggo:muscle:
Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes
Lycke Ziggo wrote:

jrmetz wrote:
Op zich een interessante prijs. Maar wat als je reeds door middel van een gratis pakket al Ziggo Sport Totaal hebt?
Daar verandert niets aan. Mocht je dit pakket van 19,95 afsluiten, kan je natuurlijk voor 1 van de andere gratis pakketten kiezen. Movies en Series L, bijvoorbeeld 🙂


Jammer, een gemiste kans. Nu heb ook ik Ziggo Sport Totaal gratis ivm het mobiele abonnement. Als men nou bij Vodafoon + Ziggo XL gratis zou aanbieden, dan zou ik het overwegen het extra sportpakket voor 19,95 euro te nemen. Ik zou dan 8 euro meer betalen (19,95 -/- 11,95 dat ik nu betaal voor XL). Zou dat niet veel extra inkomsten opleveren voor Ziggo? Want meer klanten zouden dat overwegen denk ik. Kom op, een beetje concurrentie met KPN aangaan! :grinning:
Arahon

Level 3
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Een oud topic, maar ik stoor me eerlijk gezegd ook aan deze combinatie. Het maakt Fox Sports vooral onnodig duur. Ik kijk graag Eredivisie en NFL, dus nam in het najaar wel eens het Fox Sports totaalpakket. Dat totaalpakket was met €24,95 al véél te duur tegenover de prijs bij de concurrenten; €15,-, maar nu is het helemaal buitenproportioneel. Ik heb al Ziggo Sport als ‘gratis’ extra via Vodafone en Movies & Series XL als los abonnement. Ik ben niet geïnteresseerd in Movies & Series L, want ik wil zowel toegang tot de HBO content als de extra zenders.

Mijn enige optie is dus los de abonnementen te nemen, niet meer voor €24,95, maar €17,95 + €12,95 = €32,90. Absurd. Ik vind het nogal wat dat het pakket bij T-Mobile €12,50 kost en bij Ziggo haast het drievoudige. Een prijsverschil, soit, maar bij Ziggo betaal je 253% tegenover de goedkoopste partij en 215% tegenover de rest. Belachelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic