Drama. De nieuwe app werkt hier erg slecht. Kanaal wisselen duurt zeker 1 minuut. Ch+ en Ch- zijn ineens omgedraaid. Door het menu heen lopen gaat enorm traag. Ook mis ik net als de anderen het quick channel menu. Vorige versie werkte fantastisch. Dit lijkt wel een Beta versie.
Dit is ook na de update van 10 juni nog steeds zo. Ik heb het probleem op beide Google tv’s van Toshiba hier. Het kijk plezier is hiermee echt aangetast.
Netflix, Disney draaien beide 4k via de WiFi, dus dat kan niet het probleem zijn. Verder heb ik cache gewist (geen verbetering), gegevens en cache gewist (geen verbetering), App gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd (geen verbetering).
Het al oude “If it ain't broken, don’t fix it” lijkt toch weer een beetje waar.
Is er een mogelijkheid de oude app beschikbaar te houden totdat jullie de app weer uit ontwikkeld hebben voor de mensen die deze problemen ervaren? Ik dacht te kunnen downgraden zoals bij de meeste apps, maar die mogelijkheid bieden jullie niet.
Als er behoeft is aan meer gegevens van mijn zijde om te helpen de issues op te lossen, dan hoor ik dat graag.