1
Vraag
2
Reageer en help mee
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Ziggo breidt premium pakket uit met zes sportkanalen

Dit bericht Totaal TV vandaag op hun site.

In het artikel staat o.a.: Abonnees die momenteel al het Ziggo Sport Totaal-abonnement kopen of dit gratis krijgen vanwege gestapelde abonnementen gaan uiteindelijk per maand minder betalen.

 

Nu ben ik heel benieuwd hoeveel minder ik ga betalen (heb Ziggo Sport Totaal al jarenlang gratis vanwege mijn Vodafone-abonnement).

Minder zou in mijn ogen de reguliere prijs moeten zijn van € 14,95, zoals tot dusver gold en 'uiteindelijk' is een nogal rekbaar begrip.

 

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Trouwe klanten krijgen voor een jaar een gratis pakket. IK heb als pakket ESPN gekregen, ik houd totaal niet van voetbal, maar omdat mijn pakket Giganet en TV Max is heb ik weinig keuze omdat ik ook nog via Vodafone Ziggo Sport totaal en Ziggo Safe Online en Max zit Kids en Movies en Series al in. Ja dan krijg je of ESPN of sommige Film1.

Scheelt helemaal hoe je pakket van Ziggo in elkaar steekt.

 

ESPN

Ziggo Sport

Film1

Movies en Series XL - weet ik niet 100% zeker 

 

Na 1 jaar stopt het automatisch of via Mijn Ziggo kan je hem deactiveren.

Jij hebt dus een Ziggo Sport gekregen, als je wilt kan ik dit voor je doorgeven dat je andere aangeboden krijgt, je kan een gratis pakket i.c.m. Vodafone niet stoppen. Maar ander pakket kan altijd door een Moderator bekeken worden. Laat het maar even weten.

Zeeburgia
Topicstarter
Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Sinds vorige maand heb ik al ESPN voor 12 maanden gratis gekregen in het kader van de 'trouw klant-actie'. Overigens daartoe wel zelf het initiatief genomen richting klantenservice.

Movies en Series XL is al standaard onderdeel van het Max pakket.

Resteert Film1, waar ik in de praktijk weinig gebruik van zou maken omdat ik met name geïnteresseerd ben in tv-series.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Zeeburgia zover ik het begrijp, veranderd er voor de TV Compleet en TV Start klanten niet veel, als je het artikel mag geloven gaan de TV Max klanten minder betalen.

 

In dit community bericht wordt daar niks over genoemd. Enkel dat klanten die dit betreft persoonlijk bericht krijgen.

Een ander pakket is uiteraard fijn, maar levert per saldo geen lagere rekening op, de toevoeging van die kanalen aan TV Max heft het nut van combineren met vodafone op aan de Ziggo kant.

 

Zeeburgia
Topicstarter
Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Uit het artikel blijkt dat klanten met het MAX pakket, die momenteel Ziggo Sport Totaal gratis hebben als extra tv pakket, alsmede klanten die er regulier € 14,95 per maand voor betalen, uiteindelijk minder gaan betalen.

Zoals ik in mijn TS-bericht al vermeldde, 'uiteindelijk' is een rekbaar begrip en dat geldt in feite ook voor 'minder betalen'.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

 

 


@Zeeburgia  schreef:

 

.....uiteindelijk minder gaan betalen.

 



Ik vraag mij dus af waar de schrijver dat op baseerd. Ik kwam bij toeval dat community bericht tegen daar wordt verder weinig helderheid gegeven. Behalve dat klanten die dit aan gaat worden benaderd.

 

Maar wellicht wordt dat nog opgehelderd wat dat ' uiteindelijk' inhoudt.

Zeeburgia
Topicstarter
Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Zojuist komt er bij mij een e-mail binnen, waarin een link naar een bericht van 3 dagen geleden in het Community van Sander Ziggo:

TV Max wordt uitgebreid met alle zenders van Ziggo... - Ziggo Community

 

In zijn bericht schrijft Sander o.a. dat abonnees met een MAX pakket in de week van 28 maart persoonlijk bericht gaan ontvangen wat de uitbreiding van het MAX pakket met 6 extra zenders gaat betekenen. De week is nog niet voorbij, dus ik ben benieuwd naar de inhoud van dat persoonlijke bericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic